اسطوره فوتبال آرژانتین در دیدار دوستانه ای که به مناسبت افتتاح ورزشگاهی در روسیه برگزار شد، پابه توپ شد.
 
گل: دیگو آرماندو مارادونا و تعدادی از بازیکنان سالهای نه چندان دور دنیای فوتبال در دیداری که به مناسبت افتتاحیه ورزشگاه جدید گروزنی در پایتخت چچن برگزار شد، پا به توپ شدند

  مارادونا در کنار ستاره هایی مثل آلن بوقوسیان، فرانکو بارزی، الساندرو کستاکورتا، لوئیس فیگو، مانوئل آموروس، روبرتو آیالا، روبی فاولر، انزو فرانسسکولی، استیو مک منمن ، ژان پیر پاپین، کریستین ویری، ایوان زامورانو و فابین بارتز روانه زمین شد.

طبق گزارش منتشره در آژانس خبری ایتارتاس این ستاره ها در مقابل تیمی از سیاستمداران و ورزشکاران روسیه به میدان رفتند که در جریان این دیدار دوستانه تیم روسی توانست با نتیجه 2-5 به پیروزی برسد.رضمان کدیروف در این بازی برای تیم میزبان هت تریک کرد. این ورزشگاه به نام احمد کدیروف،اولین رئیس جمهور چچن و پدر رمضان کدیروف، رهبر کنونی چچن نام گذاری شده.و به تیم ترک گروزنی اختصاص خواهد یافت؛ تیمی که رود گولیت هدایت آن را برعهده دارد.

کدیروف 34 ساله در این رابطه گفت:« خیلی خوشحالیم که در چچن بناهای مدرنی مثل این ورزشگاه ساخته شده است. این جمهوری در حال تولد مجدد است و در مسیر صحیحی قرار گرفته ایم.»

احمد کدیروف هفت سال پیش به دست نیروهای جدایی طلب چچن به قتل رسید.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com