از حرف های اخير دايی می توان اينطور استنباط كرد كه «حبيب كاشانی فصل آينده در پرسپوليس نيست.
 
گل: تا همین چند روز پیش شواهد و قراین حكایت از آن داشت كه علی دایی به زودی نیمكت پرسپولیس را ترك می كند. حتی برخی معتقد بودند عمر مربیگری او در این تیم حتی به بازی با سپاهان در جام حذفی هم قد نمی دهد. ولی انگار در پرسپولیس به یكباره ورق برگشته و چند روزی است كه دایی از موضع قدرت صحبت می كند. او امروز در آخرین اظهار نظر درباره آینده حرفه ای خود، گفت: «صد در صد در پرسپولیس می مانم». از حرف های اخیر دایی می توان اینطور استنباط كرد كه «حبیب كاشانی فصل آینده در پرسپولیس نیست.»

دایی در حالی با اطمینان از ماندنش روی نیمكت پرسپولیس صحبت كرده كه فصل موفقی را در پرسپولیس سپری نكرده و حتی برای قهرمانی در جام حذفی هم مسیر آسانی پیش رو ندارد. در واقع این سوال اساسی كه «آیا علی دایی مربی مناسبی برای پرسپولیس است؟» در پس غبارهای اختلاف میان او و حبیب كاشانی گم شده است. 

***

شاید سریال دنباله دار حاشیه های پرسپولیس و به طور مشخص، اختلاف نظر دایی و كاشانی، برای هواداران دوآتشه پرسپولیس هم كسالت آور شده باشد. این هم از ویژگی های فوتبال غیرشفاف ایران است كه اتفاقات آن، اغلب بر مبنای مناسبات غیرفوتبالی شكل می گیرد. در همین فوتبال غیرشفاف است كه اختلاف های به مراتب حادتر از آنچه كه از دایی و كاشانی دیده ایم، با «یك دسته گل و یك جعبه شیرینی» حل و فصل می شود.

كسی چه می داند؟ شاید چند روز دیگر همه این مسائل تكذیب شود و طبق معمول دیواری كوتاه تر از رسانه ها پیدا نشود كه بعد از مراسم های كلیشه ای آشتی كنان، همیشه متهم به «جو سازی» می شوند. 

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com
 
 
مطالب مرتبط :
روزی که دایی، کاشانی و استیلی از دوستان صمیمی هم بودند + عکس  
علی دایی: خودم را مدیون حجازی می‌دانم
بازی به نفع دایی عوض می شود؟