مسابقه پرسپولیس و سپاهان به عنوان یک ال‌کلاسیکو وطنی نامیده می‌شود و حضور پرشور طرفداران 2 تیم بازی را تماشایی می‌کند.
 
برنا: تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان فردا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی می تواند حساسیت و جذابیت های فراوانی داشته باشد.

از تقابل علی دایی و امیر قلعه نویی سرمربیان دو تیم تا مصاف بازیکنانی که بیشتر آنها حضور در تیم ملی را تجربه کرده اند، می تواند یک مسابقه بزرگ را خلق کند.

مهدی رحمتی، هادی عقیلی، جلال حسینی، خسرو حیدری، فابیو جانواریو، محرم نویدکیا، ابراهیم توره، علیرضا حقیقی، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد نوری، اشپیتیم آرفی، وحید هاشمیان و.... نفراتی هستند که می توانند یک بازی ناب را به نمایش بگذارند و باعث خوشحالی فوتبالدوستان شوند.

سپاهان با قهرمانی در رقابت های لیگ برتر، بار دیگر برای اصفهانی ها افتخار آفرینی کرد و در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط مساعدی دارد.

سپاهان در رقابت های آسیایی با شکست بنیادکار ازبکستان گام به مرحله بعدی گذاشت و امیدوار است که به موفقیت های خود در این تورنمنت ادامه بدهد.

پرسپولیس اما شرایط متفاوتی دارد.

سرخپوشان لیگ برتر را با چهارمی به پایان رساندند و در مسابقات آسیایی هم از گردونه مسابقات کنار رفتند تا هواداران فقط و فقط به جام حذفی دل خوش کنند.

اختلافی که میان حبیب کاشانی و علی دایی ایجاده شده، نگرانی هایی برای طرفداران به وجود آورده و سرخپوشان آرزو می کنند که این موضوع در جریان مسابقه تاثیر منفی نگذارد.

در رقابت های لیگ و در بازی رفت سپاهان با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید و در دیدار برگشت هم تلاش دو تیم به تساوی بدون گل منجر شد.

مسابقه پرسپولیس و سپاهان به عنوان یک ال‌کلاسیکو وطنی نامیده می شود و حضور پرشور طرفداران دو تیم بازی را تماشایی می کند.

قضاوت این بازی که از ساعت 19:40 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود را محسن ترکی بر عهده خواهد داشت.

برنده این مسابقه در مرحله نیمه نهایی با فولاد خوزستان بازی خواهد کرد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی : 
بازی به نفع دایی عوض می شود؟  
جشن قهرمانی سپاهان در کرج(گزارش تصویری)
خانم نماینده مجلس مشغول تماشای بازی سایپا-سپاهان در استادیوم +تصاویر
ميزبانی جام باشگاه های جهان شوخی است!
به نظرتان این حرکت خودجوش است؟ / عکس