فتح الله زاده درباره مذاکره با سید مهدی رحمتی نیز گفت: همکاران با مدیران برنامه‌های او در حال صحبت کردن هستند و مذاکرات را انجام می‌دهیم.
 
 

ایسنا :علی فتح الله زاده پس از این که قصد داشت ساختمان باشگاه را ترک کند، در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره قرارداد علی حمودی، گفت: «ما با علی حمودی یک قرارداد دو ساله بستیم.» وی در باره شرایط آندره لوئیس هم گفت: «لوئیس اگر بخواهد بماند، می‌ماند، اگر نخواهد با او تسویه می‌کنیم.» فتح الله زاده درباره مذاکره با سید مهدی رحمتی نیز گفت: «همکاران با مدیران برنامه‌های او در حال صحبت کردن هستند و مذاکرات را انجام می‌دهیم. البته از این طرف نیز با محمدی در حال مذاکره هستیم. با طالب لو نیز صحبت خواهیم کرد.»
سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: «اگر نتوانیم بازیکنانی را که می‌خواهیم جذب کنیم، به جای آن‌ها بازیکنان خارجی خوب می‌آوریم. اگر امسال از هر جا بازیکن خارجی خوب پیدا کنیم، او را جذب می‌کنیم.» وی درباره وضعیت مجیدی نیز گفت: «فرهاد مجیدی در استقلال می ماند. قرارداد او دو ساله است، من با کسی قرارداد یک ساله نمی‌بندم.»
وی در پاسخ به این سوال که با جذب این بازیکنان در فصل نقل و انتقالات از مظلومی چه انتظاری دارد؟ گفت: «از او فقط قهرمانی و قهرمانی می‌خواهیم.» فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که اگر مظلومی نتیجه‌ نگیرد آیا فرد دیگری به جای او می‌آید، گفت: «ما تا نیم فصل صبر می‌کنیم. امسال حتما یک جام را می‌خواهیم.»
وی درباره احتمال حضور قلعه نویی در استقلال، گفت: «این امکان وجود ندارد،‌ چون اینها تعارفاتی بی‌معنا است، وقتی با یکی قرارداد داریم چرا باید با دیگری صحبت کنیم.»

 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir
 
 
مطالب داغ ورزشی:
احضار بازیکن جنجالی پرسپولیس به کمیته انضباطی
بن‌زما متهم به اغفال دختر 14 ساله شد 
آقای قلعه نوعی! 29 میلیون تومان دستمزد ماهانه کم است؟!
ماجرای اسیدپاشی به دبیر منشور اخلاقی
نابودی زندگی خانوادگی اسطوره قرمزها+عکس