مربی پيشين پرسپوليس گفت: 4 سال است كه نام من به عنوان گزينه‌ سرمربيگری پرسپوليس مطرح می‌شود.
 
 
فارس: در مورد اینكه یكی از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس است، عنوان كرد: حدود نیم ساعت پیش، از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و خواستند كه برنامه خود را برای هدایت این تیم ارائه كنم. این برنامه را حداكثر باید ظرف یكی دو روز آینده به باشگاه ارائه كنم.

وی در مورد سایر گزینه‌های مربیگری پرسپولیس (درخشان، مایلی‌كهن، ابراهیم‌زاده و دایی) گفت: همه آنها از پیشكسوتان و از دوستان خوب من هستند و باشگاه هر كدام از گزینه‌ها را كه صلاح بداند انتخاب خواهد كرد. من 3-4 سال است كه به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس مطرح می‌شوم اما هیچ وقت سرمربی این تیم نشدم. حتی زمانی كه قطبی بعد از قهرمانی در لیگ برتر دوباره سرمربی پرسپولیس شد، من برای هدایت پرسپولیس به علی سعیدلو برنامه داده بودم اما آن زمان با تغییر مدیریت باشگاه، كاشانی رفت و افشین قطبی پس از قهرمانی دوباره سرمربی پرسپولیس شد.

استیلی در مورد منصور ابراهیم‌زاده كه تنها گزینه غیر پرسپولیسی باشگاه است، گفت: ایشان یك مربی خوب است كه عملكرد كارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است.

سرمربی سابق شاهین بوشهر در مورد اینكه می‌تواند با پرسپولیس قهرمان شود یا نه، به فارس گفت: اجازه بدهید اول به عنوان سرمربی انتخاب شوم بعد در این مورد با هم صحبت خواهم كرد. فعلا قرار است برنامه‌ام را در مورد كادر فنی و بازیكنان مورد نیازم به باشگاه ارائه كنم.

استیلی در مورد اینكه پیامك‌های مشكوكی به بازیكنان در مورد سرمربیگری وی در طول فصل ارسال می‌شده، گفت:‌خود بازیكنان این مسئله را تكذیب كردند. 
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
تفاوت جشن قهرمانی فوتبال در ایران و اروپا + تصاویر
پرسپولیسی‌ها برای گشت‌ و گذار کجا می‌روند؟
خرید جدید استقلال 6 جلسه محروم شد
اولین وزیر ورزش تعیین شد+تکمیلی
همه قهرمانان لیگ و جام حذفی از سال 49 تا 89