علی کریمی در تراکتورسازی.او بارها نشان داده که غیر قابل پیش بینی است و شاید این بار سر از تیم سرخپوشان تبریزی در بیاورد.
 

خبرآنلاین: با وجود اینکه عصر دوشنبه مدیران باشگاه سپاهان بار دیگر پای میز مذاکره با امیر قلعه‌نویی نشستند تا به هر نحوی شده رضایت او را برای تمدید قرارداد جلب کنند اما خبر می‌رسد که موفق‌ترین مربی یک دهه اخیر فوتبال ایران تمایلی به بازگشت دوباره به نصف جهان نداشته و تصمیم دارد این بار تجربه کار با تیمی جدید را در لیگ یازدهم به‌دست‌آورد که احتمالا انتخاب او نیز تیم پرطرفدار تبریزی یعنی تراکتورسازی خواهد بود. تیمی که امیر بارها مدعی شده حضور در رأس کادرفنی‌‌اش برای هر مربی داخلی یک آرزو محسوب می‌شود که او نیز از این قاعده مستثنی نیست.البته قلعه نویی تمامی اخبار در ارتباط با عقد قرارداد با این باشگاه را تکذیب کرده و تنها مدعی شده در حال مذاکره با آنها است.
 
در پی بیانیه‌ای که سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی روی خروجی خودقرار داد(مبنی بر اینکه فراز کمالوند دیگر به عنوان سرمربی با این باشگاه همکاری نخواهد داشت)شایعات بیشتر به این موضوع دامن زد که امیر قلعه‌نویی با تبریزی‌ها به توافق نهایی رسیده ومدیران این باشگاه هم بر حسب برنامه‌های او گام به فصل نقل و انتقالات گذاشته‌اند. یکی از نزدیکان به باشگاه تراکتورسازی با تأیید این خبر می گوید:«نزدیک به چهار مرحله مذاکره جدی با امیر قلعه‌نویی انجام شده اما هنوز هیچ قراردادی امضا نشده و تنها توافقات کلی به‌دست آمداست.این مربی برای گرفتن تصمیم نهایی‌‌اش از ما تا چند روز آینده فرصت خواسته است و ما هم امید زیادی داریم تا با او همکاری داشته باشیم.» در همین گیر و دار منتشر شدن خبر لیست دستیاران مد نظر قلعه‌نویی برای هدایت تراکتور‌سازی هم مزید برعلت شد تا همه از نهایی شدن حضور او در تبریز صحبت کنند. لیستی که در آن از امیر حاج‌رضایی به عنوان مشاورفنی، ستار همدانی، کریم بوستانی و حمید خداداد به عنوان دستیاران ژنرال نامبرده می‌شود.


***
در روزهای اخیر نقل قول‌‌های زیادی در ارتباط با حضور قلعه‌نویی در تبریز و واکنش‌های او به این موضع شنیده شده که در همگی آنها از قول این مربی نوشته شده او می‌خواهد تیمی در حد قهرمانی ببندد تا تراکتورسازان در فصل آتی از همان ابتدا یکی از مدعیان جدی کسب جام قلمداد شوند. گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی لیست نفرات مورد نظرش برای فصل آتی را هم به مدیران باشگاه تبریزی ارائه داده که در این لیست نام چند ستاره پر
سرو صدا هم دیده می‌شود که سرشناس‌ترین آنها علی کریمی بازیکن فصل گذشته شالکه آلمان است. جادوگر فوتبال آسیا که در برنامه‌های کارلوس کروش در تیم‌ملی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به توصیه مربی پرتغالی تصمیم دارد فصل بعد به یک تیم مدعی بپیوندد تا آمادگی‌‌اش را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی‌ حفظ کرده و در بورس قرارداشته باشد. این بازیکن خلاق و تکنیکی که ارتباط نسبتاً خوبی هم با قلعه‌نویی دارد از آنجا که بازیکن آزاد است می‌تواند بدون مشکل خاصی راهی تبریز شود و امیر هم روی جذب او تأکید خاصی دارد درست مثل اواسط فصل پیش که او از سپاهانی‌ها خواسته بود تا این بازیکن را که با استیل‌آذین اختلاف پیدا کرده بود جذب کنند.

گفته می‌شود در راه جذب این بازیکن، تبریزی‌ها با چند مشکل بزرگ روبه‌رو هستند اما از آنجا که قلعه‌نویی روی آن تأکید ویژه‌ای داشته در صدد هستند این مشکلات را برطرف کنند. اولین مشکل به ماجراهای فصل گذشته این بازیکن با سردار آجورلو در استیل‌آذین باز می‌گردد که منجر‌به کنار رفتن این مدیر از باشگاه استیل‌آذین شد، از همین‌رو در این چند روز رایزنی‌‌هایی انجام شده تا اختلافات این دو تاحدودی برطرف شود و در این بین گفته می‌شود که خود امیر قلعه‌نویی هم نقش اول را ایفا کرده است. بحث دوم ماجرای بازگشت جادوگر به پرسپولیس است که تا حدودی تبریزی‌ها را برای جذب این بازیکن با تردید روبه‌رو ساخته است و مشکل اصلی هم برمی‌گردد به توافقات مالی با علی کریمی که در این راه هم باشگاه تراکتورسازی به دنبال آن است تا با حمایت‌‌های اسپانسر جدید باشگاه و همچنین سهامداران، این معضل را از پیش‌رو بردارد تا خواسته مهم قلعه‌نویی در نقل و انتقالات را برآورده کند.
گفته می‌شود از بازیکنان فعلی تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی روی نیمی از لیست نظر مثبت دارد و به دنبال آن است که باقیمانده از تیم را هم خود به تبریز ببرد که در این راه استفاده از بازیکنان سرباز یک برگ برنده برای موفق‌ترین مربی لیگ‌برتر محسوب می‌شود چراکه او می‌تواند به سادگی 4 ، 5 ستاره جوان لیگ را در اختیار داشته باشد.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
و سرانجام ژنرال به تبریز رسید  
درخواست عجیب گوینده ورزشگاه از هواداران
دايی‌با بازيكنان پرسپوليس‌خداحافظی‌كرد
گزارش تصویری- جشن قهرمانی پرسپولیس در انزلی
ديدار برگشت پرسپوليس تهران و ملوان ؛گزارش تصویری