رسانه‌های قطری با اشاره به پیوستن محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل پیش ذوب آهن به الغرافه، او را پدیده فوتبال ایران و یکی از بهترین مهاجمانی توصیف کردند که این باشگاه موفق شده است او را در رقابت با باشگاه‌های اماراتی به خدمت بگیرد.
 
 
مهر: روزنامه الشرق چاپ قطر نوشت: امروز ساعت 18و 30 دقیقه، کنفرانس مطبوعاتی در باشگاه الغرافه برگزار می شود و طی آن مسئولان باشگاه، بازیکن ایرانی جدید خود را به هواداران معرفی خواهند کرد.

این روزنامه نوشت: محمدرضا خلعتبری امروز با عقد قراردادی به تیم الغرافه می پیوندد.

خلعتبری روز گذشته به همراه مدیر برنامه‌هایش وارد دوحه شد تا از ابتدای فصل آینده جای یونس محمود عراقی را بگیرد که از این تیم جدا شده است.

"عبدالله النعیمی" مدیر سایت رسمی و "سعود الشمری" مسئول روابط عمومی باشگاه الغرافه در فرودگاه دوحه به استقبال خلعتبری رفتند.

قرار است امروز از خلعتبری تست پزشکی گرفته شود تا سلامتی وی مورد تاکید قرار گیرد. این بازیکن ایرانی پس از تست پزشکی برای تکمیل دیگر اقدامات مخصوص امضای قرارداد با مسئولان باشگاه الغرافه نشستی برگزار می‌کند تا رسما به عضویت این تیم پایتخت نشین قطر درآید.

روزنامه الشرق نوشت: خلعتبری از توان هجومی بسیار بالایی برخوردار است و کادر فنی و اداری باشگاه الغرافه بازی‌های او را در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا زیر نظر داشتند. توافق اولیه برای آغاز مذاکرات به صورت رسمی با وی به دست آمد که در نهایت به توافق نهایی میان طرفین منجر شد.

این روزنامه افزود: مسئولان باشگاه الغرافه، بازیکن جدید خود را در کنفرانس مطبوعاتی به رسانه‌ها معرفی خواهند کرد و قراداد نهایی میان مهاجم ایرانی و شیخ "حمد بن ثامر" رئیس باشگاه الغرافه امضا خواهد شد.

الشرق نوشت: محمدرضا خلعتبری پدیده فوتبال ایران در برهه اخیر است، او متولد 1983 میلادی در شهر نوشهر در شمال ایران است و از سرعت بالایی برخوردار است. مهارت عالی و سرعت در نفوذ و عبور از خط دفاعی و هوش بالا و دریبل در فضاهای کوچک از جمله ویژگی‌های خلعتبری است.

این روزنامه افزود: پس از نمایش عالی خلعتبری در زمین فوتبال، برخی باشگاه‌های اماراتی برای عقد قرارداد با وی تلاش کردند، ولی رویای این بازیکن او را بر آن داشت تا تاکید کند برای بازی در اروپا تلاش می کند. گفته شده است باشگاه کلن آلمان برای عقد قرارداد با خلعتبری تلاش کرده بود ولی با مخالفت باشگاه ذوب آهن روبه‌رو شد، چرا که وی به سبب حضور در بازی‌های آسیایی به این باشگاه تعهد داشت و در نهایت این باشگاه الغرافه بود که موفق به جلب رضایت ستاره ذوب آهن شد تا بهترین قرارداد لیگ ستارگان قطر امضا شود.

الشرق نوشت: در سطح بین المللی، خلعتبری در سال 2008 میلادی به دعوت علی دایی سرمربی وقت تیم ملی برای مشارکت در رقابت‌های غرب آسیا دعوت شد که در آن سال تیم ایران قهرمان رقابت‌ها شد. اولین دیدار خلعتبری با لباس تیم ملی ایران به بازی دوستانه با زامبیا در ماه می 2008 بر می گردد.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
برنامه ليگ برتر فوتبال اعلام شد  
دایی به کاشانی برنامه داد
پاسخ مکتوب دایی در جواب نامه باشگاه/ شرایط دایی برای ماندن
بخاطر قلعه‌نویی قراردادم را فسخ کردم
دادكان: امروز عدالت اجتماعی ورزش تبدیل شده به رفاقت اجتماعی دوستان!