با پایان لیگ های اروپایی فصل نقل و انتقالات به شکل غیر رسمی آغاز شده است
 
 
 
جوزپه روسی مهاجم ویارئال یکی از سه بازیکن مورد نظر مسئولان بارسا برای فصل آینده است .روسی همچنین دومین سومین گلزن برتر لالیگا در فصل گذشته بود و تاتنهام هم پس از پیشنهاد ناموفق فصل قبل خود را آماده ارائه پیشنهادی جدید می کند هر چند که ویارئال برای انتقال روسی به کمتر از 25 میلیون پوند راضی نخواهد شد
 
 
کریم بنزما پس از شروع فاجعه آمیز در فصل قبل به یکی از بهترینهای رئال در دوماه آخر بدل شد . این مهاجم 23 ساله سخت مد نظر من یونایتد و آرسنال است اما بعید به نظر می رسد مورینیو حاضر به از دست دادن او باشد .
 
 
فرانک ریبری هافبک جنجالی بایرن مونیخ که فصل قبل را بدون هیچ عنوانی به پایان رساند در 28 سالگی همچنان هواخواهان زیادی دارد و یووه در پی انتقال او به دل آلپی است هر چند ریبری تا سال 2015 با بایرن قرارداد دارد وباشگاه تنها در صورت دریافت 40 میلیون پوند حاضر به فروش این بازیکن است .
 
 
جروینهو مهاجم 23 ساله لیل مورد توجه چند باشگاه لیگ برتر از جمله تاتنهام و آرسنال است و مسئولان لیل هم در ازای دریافت تنها 10 میلیون دلار حاضر به انتقال اوبه انگلستان هستند.
 
 
امانوئل آدبایور مهاجم 27 ساله من سیتی که فصل قبل را به طور قرضی در رئال مادرید بازی کرد باید به سیتی بازگردد اما ماندگار شدن منچینی به معنای نیمکت نشینی محض اوست و باید در فکر تیم دیگری باشد . انتقال دائم به رئال مادرید یکی از گزینه های این مهاجم توگویی است .
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی: 
گیگز در آستانه طلاق از همسرش قرار گرفت 
30 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند 
حمله فريبرز عرب‌نيا به محمد مايلی‌كهن: اول پرده‌دری می‌كنند، بعد گريه می‌كنند 
عکس های عجیب از انزلی:این همه خشونت.... 
جاخالی به سبک شهریار(عکس)