سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با تاکید بر اینکه برنامه‌ای به پرسپولیسی‌ها نداده است، گفت: ظهر روز جمعه به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی دادم و از فردا شنبه تمرینات تیم ذوب آهن را زیر نظر می گیرم.
 
مهر: منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با مهر، در مورد اینکه اعلام شده به پرسپولیسی‌ها برنامه داده است، افزود: حبیب کاشانی توسط دو، سه نفر و واسطه‌ها از من برنامه خواسته بود اما من ساعت ۱۱:۴۵ امروز جمعه در تماس با ایشان ضمن تشکر اعلام کردم برنامه‌ای به پرسپولیسی‌ها نمی دهم.

وی اضافه کرد: من به سرپرست باشگاه پرسپولیس گفتم فقط برنامه‌ام را به باشگاه ذوب آهن داده‌ام و دنبال آن هستم تیمی قدرتمند و قوی را در ذوب آهن ببندم که با اقتدار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ برتر و جام حذفی به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌های تنظیم شده از فردا شنبه تمرینات‌مان شروع می شود و دو اردو در شادگان و ترکیه خواهیم داشت که در کشور ترکیه چند دیدار تدارکاتی نیز برگزار خواهیم کرد.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه صحبت‌های اولیه را با یورگن گده انجام داده اما تا زمانی که قراردادی با وی ثبت نشود صحیح نیست در این خصوص صحبت کند، افزود: حضور مجید صالح به عنوان سرمربی در تیم سایپا نشان می دهد ذوب آهن در این چند سال روند خوبی را در پیش گرفته و حتی توانسته نفراتی را آماده و تربیت کند که به عنوان سرمربی در تیم‌های دیگر فعالیت کنند. من برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و مطمئنا حضور صالح در یک تیم دیگر فرهنگ ذوب آهن را به دیگر تیم‌ها منتقل می کند.

ابراهیم‌زاده در خصوص جدایی خلعتبری از ذوب آهن گفت: خوشحالم بازیکنانی مانند خلعتبری از تیم ذوب آهن با مبالغ بالا به تیم های دیگر می روند که این هم نشان از پیشرفت ذوب آهن دارد. هدف‌مان این است تیمی قدرتمند ببندیم تا با تکیه بر نفرات آن بتوانیم مسیر قهرمانی را به خوبی طی کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که هدف ذوب آهن در لیگ یازدهم قهرمانی است، اظهار داشت: ما همیشه همین تفکر را داشته و داریم. اما این موضوع مشروط به آن است که تمام برنامه‌های مدنظرم توسط باشگاه انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا در این فصل هم به عنوان سرمربی هدایت این تیم اصفهانی را در مسابقات داخلی و آسیایی قطعا بر عهده گرفت، گفت: تا الان قطعا در تیم ذوب آهن مانده‌ام اما هیچ کس نمی داند فردا چه اتفاقی می افتد ولی هدفم بستن یک تیم قدرتمند است.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی: 
مایلی‌کهن: مثل عرب‌نیا فیلم بازی نمی‌کنم  
علی دایی به دادسرا احضار شد
گفت و گوی اختصاصی با افشین قطبی : 30 سال دیگر هم نمی گذارند به ایران برگردم
مجيدی بهترین بازیکن شد و 90 هم رکورد زد
انصار حبیب کاشانی به من فحش ناموسی می دادند