این ها دلایلی است که سبب شد تا باشگاه مهرام از حضور در بازی های بسکتبال انصراف دهد.
 
 
خبر آنلاین:مهرام هم رفت تا همه از خود بپرسند جایگاه بخش خصوصی در ورزش ما کجاست؟ شاید بیش از 15 سال است که شعار می‌دهیم ورزش باید خصوصی شود اما اولین قدم‌هایی که در این راه برداشته می‌شود را خودمان خراب می‌کنیم و اجازه حرکات بعدی را به بخش خصوصی نمی‌دهیم. چرای این مسئله را قطعاً" کارشناسان باید جواب بدهند اما سئوال اینجاست که با رفتن مهرام و مهرام‌ها کدام شرکت یا بخش خصوصی ترغیب به فعالیت در بسکتبال و یا سایر رشته‌های ورزشی می‌شود؟ حالا که بخش خصوصی مسئله را جدی گرفته اند، چرا ما آنها را آزار می‌دهیم و اگر می‌گوییم حرفه‌ای شده‌ایم حداقل رفتار حرفه‌ای را نیز یاد بگیریم.

بعد از رفتن تیم‌هایی چون صبا باتری، صنام، پیکان، پگاه شیراز و ایران نارا از حوزه ورزش حرفه‌ای اکنون نوبت مهرام شد. مهرامی که با سالها قهرمانی در ایران و آسیا موج جدیدی را در ورزش ایران بوجود آورد و اثبات کرد که تواناییهای زیادی برای گفتن دارد. ، آنها با 12 سال سابقه در ورزش از بین تمام باشگاههای خصوصی بیشترین مقامها را به خود اختصاص داده‌اند و حال بعضی از رسانه ای‌ها ادعا می‌کنند آنها برای بسکتبال ایران چه کرده‌اند و از اینکه کنار بسکتبال هستند باید افتخار کنند که کنار مسئولین می‌نشینید و آنها را تنها به دنبال اهداف خود متهم می‌کنند. . . . . . . با این اوصاف این تیمها تنها متهم به سودجویی شدند تا ورزشی بودن.

اما امیر محمد گنجی، مدیر عامل باشگاه مهرام فارغ از صحبتهای شنیده شده می‌گوید: «کناره‌گیری من از ورزش مربوط به قبل از مرحله پلی آف بود ولی دلیلش اعلام نشد تا دیروز که به همکاران گفتم دیگر نیستیم. من تا صاحب سالن اختصاصی نشوم، ثبات در بسکتبال به وجود نیاید که حداقل بتوانم با یک برنامه‌ریزی مشخص راه را برای قهرمانی طی کنم بر نمی‌گردم. من سالی حداقل 6 میلیارد خرج می‌کنم وهمکارانم تجربیاتشان را می‌گذارند تا در یکی از کشورهای عربی پرچم ایران را بالا ببریم همانطورکه همه آقایان دنبال این مسئله هستند ولی اگر امکانی برای اجرای آن وجود داشت و با حسن نیتی که هم سازمان و فدراسیون دارد آن اتفاق‌ها می‌افتاد. به نظر من ادامه شرایط با این اوصاف بخش خصوصی را فراری و به قولی عطا را به لقایش می‌بخشند.»

او یکی از دلایل اصلی کناره گیری‌اش را نداشتن سالن اصلی برای تیمش اعلام می‌کند: ما در بسکتبال مشکلاتی داریم که به دست مهرام حل نمی‌شود. تیمی که نتواند یک سالن اختصاصی داشته باشد و همیشه در سالن آزادی به مهمانی برود، خیلی بد است. نه بدلیل پرداخت هزینه بلکه بواسطه عدم ثباتی که در تمرینات بوجود می‌آید، نداشتن حمایت مناسب از تماشاچیان. تماشاچی که حق سوت زدن و تشویق کردن تیمش را نداشته باشد. یا اینکه بروی ودر شهرستانها انواع و اقسام فحشها را بخوری فرهنگی که زائیده بسکتبال نیست. با این اوصاف ادامه کاربا این روند دیگر در حد نام مهرام نبود.

در ادامه مدیر عامل باشگاه مهرام آمدنش را نه به خاطر شهرت و نه سوءاستفاده می‌داند: ورزش دولتی از بین رفته و دولت دیگر تزریق مالی به ورزش ندارد و الان کار دست بخش خصوصی افتاده و خوشحالم که با رفتن ما که کاری برای بسکتبال نکرده‌ایم تیمهای خصوصی دیگری به نام کاله، توزین و. . آمده‌اند و خوشحالم که در دوران حضورمان افتخارات زیادی را کسب کردیم. من از بازیکنانم و کادر فنی و سرپرستی‌ام تشکر می‌کنم که تیم را در جهت اهداف ما پیش بردند. در آخرین اخبار هم شنیده ایم، بدنبال کنار کشیدن مهرامی‌ها توزین الکتریک هم به فکر انصراف افتاده است.

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
 
مطالب داغ ورزشی:
عكسی كه یک فوتبالیست را به دردسر انداخت!
فتح الله زاده: خودم با زیر 600 میلیون در لیگ بازی نمی کردم
اتهام بزرگ به سرمربی تیم ملی فوتبال
نامه دایی به باشگاه/به عشق هواداران ، امسال را مجانی کار می کنم
سكوت رسانه‌های عربی پس از پيروزی ايران