لوكا بوناچيچ به عنوان سرمربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان انتخاب شد.
 

فارس : پس از مذاكرات متعدد و برگزاری جلسه ده ساعته‌ای كه با حضور حسینی رئیس هیئت مدیره و محمد رضا ساكت مدیر عامل باشگاه فولاد مباركه سپاهان همراه بود، لوكا بوناچیچ رسما هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

در این جلسه چند ساعته كه امروز برگزار شد توافقات لازم یك فصل با لوكا بوناچیچ مربی نام آشنای كروات صورت پذیرفت و وی از فردا فعالیت خود را در اصفهان آغاز می‌كند.

مذاكرات مربوطه به صورت مستقیم با لوكا بوناچیچ صورت پذیرفت و قرارداد وی با رعایت مقررات سازمان لیگ منعقد و به امضای طرفین رسید.

به درخواست بوناچیچ، كریم قنبری مربی سپاهان به عنوان دستیار اول وی را همراهی می‌كند.

در این نشست از سوی طرفین بر حضور قدرتمند در رقابت‌های پیش‌رو به ویژه لیگ قهرمانان آسیا و بستن یك تیم با اقتدار تأكید شد.

لوكا بوناچیچ كه قبلاً نیز هدایت تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان را برعهده داشته افتخارات متعددی همچون 2 قهرمانی در جام حذفی باشگاه‌های ایران، یك نائب قهرمانی آسیا و حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به همراه این تیم اصفهانی را در كارنامه خود دارد.

سایت باشگاه سپاهان در حالی از انتخاب بوناچیچ به عنوان سرمربی این تیم خبر داده كه اوایل هفته جاری مسئولان باشگاه شاهین بوشهر در نشست خبری اعلام كردند بوناچیچ سرمربی این تیم شده و فصل آینده در بوشهر خواهد بود. پس از این موضوع حجت‌الاسلام علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال از احضار سرپرست شاهین بوشهر به سازمان لیگ به دلیل انتخاب بوناچیچ خبر داده بود. علیپور البته توضیح بیشتری در این باره نداده و فقط اعلام كرده بود كه افراشته سرپرست شاهین بوشهر باید برای ادای توضیحاتی به سازمان لیگ بیاید اما امروز خبر توافق بوناچیچ با سپاهان اعلام شد.

 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
 
مطالب داغ ورزشی:
ماشین‌های خود را به عروس و دامادها اجاره می‌دهند!
محاسن داشتن پدر زن اسطوره !
پرتغالی‌ها در کنگره فیفا، زیرآب کروش را پیش کفاشیان و ترابیان زدند!
عذرخواهی استیلی از کی‌روش
چهره های احتمالی وین رونی پس از عمل کاشت مو!/گزارش تصویری