حميد استيلی سرمربی فصل جديد پرسپوليس بعد از رسيدن به نيمكت‌ سرخپوشان، حالا در آستانه تغيير و تحولات اساسی در پرسپوليس است.

 
گل: حمید استیلی سرمربی فصل جدید پرسپولیس بعد از رسیدن به نیمكت‌ سرخپوشان، حالا در آستانه تغییر و تحولات اساسی در پرسپولیس است. از نظر او تقریبا نیمی از بازیكنان پرسپولیس شرایط لازم را برای ماندن در این تیم ندارند. استیلی می‌خواهد با كنار گذاشتن حداقل 11 بازیكن تغییراتی اساسی را در پرسپولیس به وجود بیاورد.

استیلی در خط دروازه به دنبال سیدمهدی رحمتی است و نظر چندانی روی حقیقی ندارد. اگر رحمتی جذب شود احتمال ماندن حقیقی بسیار ضعیف است. ولی اگر این اتفاق نیفتد حقیقی در پرسپولیس خواهد ماند. در خط دفاعی سپهر حیدری، جلال اكبری و سكوبرت بازیكنانی هستند كه استیلی روی آنها نظر ندارد و این سه بازیكن باید به فكر جدایی از این تیم باشند.

در خط هافبك تیاگو فراگا، مهدی شیری، مازیار زارع و مجتبی زارعی از پرسپولیس كنار خواهند گذاشته شد و وضعیت منصوری هم مبهم است. در خط حمله هم وحید هاشمیان و اشپیتیم آرفی نفراتی هستند كه استیلی نظری روی آنها ندارد. البته سرمربی پرسپولیس خیلی راحت می‌تواند این‌ها را كنار بگذارد ولی پیدا كردن جایگزین برای آنها كار آسانی نیست.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: goal.com
 
مطالب داغ ورزشی:
سرشناسان فوتبال چگونه شهروند آمریکا می‌شوند؟!  
کاریکاتور بزرگان فوتبال جهان؛ پله، توتی، مسی و...
سه ماه محرومیت به خاطر اظهارات جنجالی
استیلی: شیث را برمی‌گردانم!
350 میلیون هم از سر این بازیکنان زیاد است