سرپرست تيم فوتبال اميد ايران گفت: اتفاقی كه درباره تيم اميد رخ داد، خطا نبود بلكه خيانت بود.
 
فارس: اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با فارس درخصوص اتفاق رخ داده در دیدار رفت تیم ملی امید مقابل عراق و مسائل پس از آن عنوان كرد: روال قبل از مسابقه این است كه وقتی در جلسه هماهنگی شركت می‌كنید ناظر AFC برگه‌‌ای كه در آن بازیكنان محروم وجود دارند به سرپرست تیم‌ها تحویل می‌دهند و ما نیز آن را امضا می‌كنیم.

در این مواقع مسئولیت را باید برعهده بگیرید كه اگر اتفاقی افتاد آن مسئولیت به عهده شما باشد. البته AFC یك قانون جدید آورده و آنها قبل از این جلسه در نامه‌ای به روابط بین‌الملل و فدراسیون فوتبال اطلاع می‌دهند كه چه بازیكنانی محروم است.

وی افزود: نامه‌ای در تاریخ ۸۹.۱۲.۴ از طریق ایمیل و فكس به فدراسیون فوتبال رسیده و در آن زمان نه منصوریان در كادر بود و نه من. زمانی كه منصوریان تیم را تحویل گرفت، جلسه‌ای را به اتفاق در دفتر آقای نبی تشكیل دادیم كه سرپرست و مربیان قبل از تیم ملی بیایند و مدارك را تحویل تیم جدید دهند.

متاسفانه آقای پرهیزگار در آن جلسه حضور پیدا نكرد. ایشان نیامد و مجددا آقای نبی نامه‌ای برای آقای معینی تنظیم كرد كه تمام اطلاعات امید را در اختیار كادر فنی جدید بگذارید.

حاجیلو در ادامه به فارس گفت: وقتی كنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشته است ما كف دستمان را بو كرده بودیم؟ از كجا باید می‌فهمیدیم كه كامیابی نیا ۲ كارته است؟ مگر من سایت خصوصی دارم، روابط بین الملل هستم؟ من چه كاره‌ام كه این را بدانم؟ یعنی من باید سوار هواپیما می‌شدم و می‌رفتم مالزی و از بن‌همام سؤال می‌كردم كه چه كسی محروم است؟ نبی دستور داده بود و نامه‌ آنها در فدراسیون وجود دارد. حتی ایشان برای آقای معینی برای مدیر تیم ملی هم نامه زد.

سرپرست تیم امید اظهار داشت: ۲ روز قبل از سفر به عراق منصوریان به كمیته روابط بین الملل رفت و گفت هر گزارشی آمده به ما بگویید و اطلاعات دقیق را به ما بدهید كه متاسفانه گفتند چیزی نیست. وقتی اسامی ۲۵ نفر را برای AFC فرستادیم كه به عراق اعزام می‌شوند یعنی ما نفرات را اعلام كردیم و از كجا خبر داشتم كه آنها نامه نوشته‌اند كه این بازیكن محروم است؟ ما اگر می‌دانستیم، این بازیكن را ۸ دقیقه بازی نمی‌دادیم. اینكه ۱۱ صبح به بازیكنان بگوییم در بازی رفت آن هم بازی‌ كه پیروز شده‌اند ۳ بر صفر بازنده اعلام شده‌اند فاجعه است.

حاجیلو ادامه داد: بازیكنان تیم ملی دارند دق می‌كنند چون ۴ سال دیگر بازیكن تیم امید نیستند و واقعا از این اتفاق متاسف هستم. هر كس به دنبال مقصر این قضیه می‌گردد اما آنهایی كه وجدان بیدار دارند بگویند وقتی AFC فكس می‌فرستد چه كسی باید به مسئولان تیم ملی این موضوع را اطلاع دهد. اطلاعاتی كه تیم قبل داشته چطور نباید تحویل تیم جدید شود.

این مثل یك خانه می‌ماند كه صاحب خانه باید كلید را به نفر بعد تحویل دهد اما اگر صاحب خانه‌ جدید بیاید و كسی به او نگفته باشد به دستگیره دست نزن چون برق تو را می‌گیرد، چه كسی مقصر است؟ به اعتقاد من این خطا نیست و خیانت است.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
یاس جای امید را گرفت/ حسرت حضور در المپیک 40 ساله شد
جیره خواران پهلوی در پرسپولیس
کروش: معدن الماس داشتم دیوانه بودم در دمای 42 درجه کار کنم؟
حضور غیر قانونی رئیس و دبیر یک فدراسیون در هنگام رای اعتماد سجادی
وقتی همه به جان هم می افتند!/گزارش تصویری حاشیه فینال جام لیبرتادورس