اولين جلسه تمرين تراکتورسازی تبريز زير نظر امير قلعه‌نويی امروز از ساعت شش بعد از ظهر در محل زمين چمن فجر تبريز برگزار شد.
 
 
ورزش سه: عباس محمدی، داود دانش‌دوست و مرتضی اسدی هم سه بازیکن فصل گذشته این تیم بودند که همپای دیگر بازیکنان در تمرین شرکت کردند.

همزمان با جلسه تمرین علی علیزاده با توافق نهایی یک فصل دیگر تمدید کرد. از حاشیه‌های تمرین امروز می توان به حضور امیر حاج رضایی به عنوان مشاور فنی امیر قلعه نوعی اشاره کرد که نظاره گر تمرین این تیم بود.


امیر قلعه نوعی که اولین روز تمرین را خود شخصا زیر نظر داشت و با اجرای برنامه‌های تاکتیکی متفاوت با آنچه که اکثر بازیکنان فصل گذشته کار کرده بودند شکل جدیدی به تمرینات این تیم داد که در اولین روز بازیکنان با مشکلاتی از نظر اجرای دستورات تاکتیکی مواجه شدند که فریاد ژنرال را بلند کرد که باید تمرکز بیشتری روی این تاکتیک‌ها داشته باشید و چون امروز روز اول بود زیاد سخت گیری نمی‌کنم. در این بین مهدی کیانی از جمله بازیکنانی بود که در اجرای برنامه‌ها تحسین سرمربی جدید تراکتور را به همراه داشت.


سیاوش اکبرپور، احسان حاج‌صفی و احتمالا محمد نصرتی از روز دوشنبه در تمرینات حاضر خواهند بود. همچنین در پایان تمرین موقع خروج تعداد زیادی از هواداران مشتاق دور امیر قلعه نوعی حلقه زده و ضمن گرفتن عکس یادگاری در مورد بازیکنان جدید سوال کرده و نگرانی خود را از فرصت های از دست رفته اعلام کردند.
امیر قلعه نوعی در پاسخ کوتاه گفت: نگران آینده نباشید. کارها به خوبی پیش می رود و در مورد خط حمله ما دنبال بازیکن خوب خارجی هستیم. 

 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com
 
مطالب داغ ورزشی:
یاس جای امید را گرفت/ حسرت حضور در المپیک 40 ساله شد  
جیره خواران پهلوی در پرسپولیس
کروش: معدن الماس داشتم دیوانه بودم در دمای 42 درجه کار کنم؟
حضور غیر قانونی رئیس و دبیر یک فدراسیون در هنگام رای اعتماد سجادی
وقتی همه به جان هم می افتند!/گزارش تصویری حاشیه فینال جام لیبرتادورس