در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم و حاضرم 200 تا 300 میلیون هم از دیگر پیشنهادهایی که به من می شود کمتر بگیرم.

 
گل: مهرداد اولادی مهاجم فصل گذشته ملوان انزلی که برای تیمش گل های زیادی در رقابت های مختلف به ثمر رسانده بود، در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.
حمید استیلی با تایید این خبر گفته که با مهرداد اولادی به توافقات خوبی رسیده‌ایم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مهاجم به پرسپولیس خواهد پیوست. اولادی اما در این مورد به خبرنگار سایت گل می گوید:« هوز تکلیف خودم برای ماندن در ایران و یا رفتن به خارج مشخص نشده است. همه کارهایم را به مدیربرنامه هایم سپرده ام و او تصمیم نهایی را می گیرد. خودم با تیم های خارجی صحبت نکرده ام و وضعیتم به زودی مشخص خواهد شد.فکر کنم تا آخر این هفته یا ابتدای هفته آینده همه چیز مشخص شود.»
او ادامه می دهد:« پرسپولیس را قلباً دوست دارم و احترام خاصی برای هوادارانش قائل هستم. بازهم می گویم اگر در ایران بمانم، لباس پرسپولیس را خواهم پوشید. امیدوارم وضعیتم هرچه زودتر مشخص شود و فکر می کنم مسئولان پرسپولیس چند بار با مدیر برنامه هایم حرف زده اند.من اگر قرار باشد در ایران بازی کنم نوکر پرسپولیس هم هستم چون این تیم نقش زیادی در پیشرفت من داشت.»
اولادی در پاسخ به این سوال که بحث حضور تو در تیم ولفسبورگ آلمان تا چه حد صحت دارد تاکید می کند:«من اطلاعی از پیشنهاد این تیم ندارم و مدیر برنامه هایم در جریان است.امیدوارم در نهایت بهترین انتخاب را انجام دهم.باز هم می گویم که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم و حاضرم 200 تا 300 میلیون هم از دیگر پیشنهادهایی که به من می شود کمتر بگیرم.»
 

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: goal.com
 
مطالب داغ ورزشی:
رخت دامادی بر تن بوفون+عکس  
رعایت سقف قرارداد؛ بازیکن جدید استقلال 430 میلیون گرفت
دادکان: یکسال فوتبال را مجانی کنید/ منشور اخلاقی ˝من درآوردی˝ است
عابدزاده‌ای دیگر در راه پرسپولیس
آقای كفاشيان! سكوت بهتر است يا دروغ؟