سرمربی تيم پرسپوليس در خصوص دستياران ايرانی خود، گفت: نام گزينه‌های خود را به كميته فنی ارايه كرده‌ام، اما هنوز به جمع‌بندی قطعی در اين خصوص نرسيده‌ايم.
 
 
گل: حمید استیلی عصر امروز و در پایان نشست كمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: فهرست بازیكنان مدنظر خود را به باشگاه ارایه كرده‌ام كه در آن نام اولادی و انصاری‌فر قرار دارد. این دو بازیكن از مهاجمان كارآمد و توانای فوتبال كشور هستند كه حضور آنها برای هر تیمی مفید است و امیدوارم هرچه سریعتر مقدمات سرخ پوش شدن آنان فراهم شود.
به گزارش گل به نقل از ایرنا استیلی در خصوص حضور اولادی در باشگاه پرسپولیس و احتمال سرخ پوش شدن این بازیكن گفت: در روند مذاكره با بازیكنان نیستم و اطلاعی از حضور اولادی در باشگاه برای مذاكره با مسوولان ندارم. 

سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب دروازه‌بان جدید برای این تیم اظهار داشت: حقیقی سنگربان خوبی است، اما در فصل آینده رقابت‌های سنگین و متعددی داریم كه در این راستا به دو دروازه‌بان خوب نیاز خواهیم داشت. نام چند دروازه‌بان را به باشگاه ارایه كرده‌ام و گمان می‌برم سنگربان جدید تیم فردا مشخص شود.
استیلی در مورد انتشار اخباری مبنی بر جذب هادی تامینی مدافع تیم ملوان عنوان كرد: به هیچ عنوان در خصوص جذب این بازیكن صحبتی نداشته‌ام.

وی در خصوص حضور در جلسه كمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: كمیته فنی از افراد باتجربه ای تشكیل شده است كه نشست با آنان برایم بسیار مفید است، چراكه از راهنمایی‌های این بزرگان استفاده می كنم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص دستیاران ایرانی خود، گفت: نام گزینه‌های خود را به كمیته فنی ارایه كرده‌ام، اما هنوز به جمع بندی قطعی در این خصوص نرسیده ایم.

وی ادامه داد: ‌امیدوارم هرچه سریعتر بازیكنان تیم تكمیل شوند تا تمرینات را با تمامی نفرات دنبال كنیم. روزانه دو نوبت تمرینات سنگین را در دستور كار داریم تا زمانی كه برای روند آماده سازی تیم از دست داده ایم را جبران كنیم.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: goal.com
 
مطالب داغ ورزشی:
نتایج جام‌ جهانی زنان+تصاویر دیدنی و جالب از افتتاحیه
همه قربانیان کفاشیان در فدراسیون فوتبال
تصمیم تلوزیون برای پخش دوباره 90
منصوريان در تيم اميد می‌ماند
برای ما پنالتی نگيری، زنده بيرون نمی‌روی!