مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می تواند از این تیم جدا شود.
 
مهر: غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر مصدومیتم کاملا برطرف شده و از روز چهارشنبه هم به طور کامل در تمرینات گروهی شرکت کردم و قطعا می توانم از ابتدای لیگ برتر بدون هیچ مشکلی در مسابقات به میدان بروم.

وی با بیان اینکه مصدومیتش باعث شد بازیهای پایانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی را از دست بدهد در مورد ادامه فعالیتش در مورد این تیم اظهار داشت: پیشنهاداتی از تیم های اماراتی داشته ام اما چون حضورم در امارات تجربه خوبی نبود که یکی از دلایل آن اشتباهات خودم بود فعلا ترجیح دادم به همکاری ام با پرسپولیس ادامه دهم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته اگر پیشنهاد خارجی خوبی داشته باشم می توانم  از پرسپولیس جدا شوم و به آن تیم بروم.

رضایی در پایان در مورد حضور استیلی در پرسپولیس گفت: در حال حاضر پرسپولیس از کادر فنی خوبی استفاده می کند و انشاءالله بتوانیم به خوبی برای حضور در لیگ برتر آماده شده و بازیهای خوبی را در مسابقات داخلی و آسیایی ارائه دهیم. ضمن اینکه با حفظ اسکلت بندی تیم و جذب نفرات جدید می توانیم حضور بهتری در مسابقات داشته باشیم.

  
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
احتمال ارسال پرونده کفاشیان به قوه قضائیه  
پروين مشاور فنی شاهين بوشهر شد
یک مربی دیگر در راه آمریکا
فرهاد کاظمی سرمربی پیکان شد
پله باز هم مسی را تحقیر کرد