نماینده وزن چهارم تیم ملی تکواندو کشورمان با برتری مقابل "گارسیا" از اسپانیا ضمن رسیدن به دیدار نهایی دومین سهمیه تکواندو ایران در رقابتهای المپیک 2012 لندن را کسب کرد.
 
مهر: یوسف کرمی در پنجمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک به دیدار"خوان گارسیا" از اسپانیا رفت. این اسپانیایی 24 ساله که  طلا و نقره اروپا در سالهای 2005 و 2008 ، نقره جهان در سال 2009 را در کارنامه دارد قبل از شکست برابر نماینده ایران یکبار طعم شکست برابر روح الله طالبی  را در مسابقات جهانی دانشجویان را در سال 2008 چشیده بود.

نماینده وزن 80- کیلوگرم تکواندو ایران در این دیدار  ابتدا راند اول را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد اما در راند دوم با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داد و در راند سوم نیز با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید و در مجموع 7 بر3 حریف خود را شکست داد و سهمیه المپیک را کسب کرد. او با این پیروزی به دیدار پایانی راه یافت و  سهمیه المپیک را برای خود و تکواندو ایران قطعی کرد. پیش از محمد باقری معتمد نیز موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود. 

یوسف کرمی  قبل از این دیدار  "پائولو استیپا" از کشور تونگا را 13 بر 3  ، "استیون لوپز" آمریکایی را 5 بر 4  و "آلبرتوسلسترین" از آلمان را  10 بر 7  و "سباستین میچود" از کانادا را 3بر صفر شکست داده بود.
 
رقابت‌های تکواندوی انتخابی المپیک از صبح روز پنجشنبه در مرکز المپیک "سرحدچی" باکو در آذربایجان با حضور 332 تکواندوکار از 108 کشور جهان آغاز شد و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی: 
محمد نصرتی بهتر است یا سید جلال ؟  
چه کسی گفته استقلالی شده ام؟
کفاشیان: بچه که بودم، بلال می‌فروختم!
اجازه نمی‌دهم دخترم تکواندوکار شود !
ورود دلال بازداشتی فوتبال به والیبال و بسکتبال