يكشنبه آينده هزار سهم تيم فوتبال راه آهن با كاهش قيمت از 5.9 به 4.1 ميليارد تومان براي دومين مرتبه روي ميز فروش گذاشته مي شود .
 
 
فارس: سازمان خصوصی سازی درحالی طبق مصوبه هیئت واگذاری یكشنبه گذشته 5 تیرماه اقدام به عرضه هزار سهم باشگاه راه‌آهن به ارزش پایه 5 میلیارد و 900 میلیون تومان به صورت به صورت نقد یا 20 درصد ارزش معامله نقد و 80 درصد اقساط 3 ساله در فرابورس كرد كه به دلیل عدم وجود مشتری در این عرضه ناكام ماند.

با این رویداد هیئت واگذاری در جلسه شنبه 11 تیر خود بار دیگر قیمت واگذاری اولین باشگاه فوتبال كشور برای خصوصی سازی آن را كاهش داد تا شاید اینبار كسی برای خرید آن پیش قدم شود.
براساس این گزارش به این ترتیب مقرر شده یكشنبه آینده 19 تیرماه باشگاه فوتبال راه آهن با كاهش قیمت از 5.9 به 4.1 میلیارد تومان و به صورت 15 درصد نقد و باقی اقساط با نرخ سود 12درصدی برای دومین مرتبه از طریق كارگزاری بانك صادرات روی میز فروش گذاشته شود.

متقاضیان خرید سهام این باشگاه درشرایطی باید 124.5 میلیون تومان را به عنوان سپرده در رقابت از طریق كارگزاران فرابورس به حساب شركت سپرده گذاری مركزی واریز كنند كه در صورت انجام این معامله 20 روز كاری مهلت خواهند داشت وجه نقد معامله را واریز كرده تا قطعیت فروش نخستین باشگاه فوتبال كشور احراز شود.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
خالکوبی بدتر است یا تهدید فوتبالیست ها؟  
دردسر تازه مدافع مادريد/افشای رابطه راموس با لارا و رومينا
انصاری‌فرد: نمی خواهم شانس رفتن به اروپا را از دست بدهم
افشای نام 10 متخلف نقل و انتقالات فوتبال ایران
فتح الله زاده: برای کاشانی متاسفم!