تیم فوتبال مس کرمان با مدافع فصل گذشته پرسپولیس تهران قرارداد امضا کرد.


 
برنا: سامان موسوی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان درباره روند یارگیری این باشگاه در فصل نقل و انتقالات به خبرنگار ورزشی‌برنا گفت: ما شب گذشته با سپهر حیدری مدافع پرسپولیس قرارداد امضا کردیم تا از این بازیکن در خط دفاعی خود بهره ببریم. هچنین اخباری که در خصوص جذب بیژن کوشکی و حسین کعبی مطرح شده است، صحت ندارد و با آنها هیچ گونه مذاکره‌ای نداشتیم.

وی ادامه داد: فردا ساعت 17:30 دقیقه بعدازظهر برای برپایی اردویی به مدت یازده روز عازم آنکارا ترکیه می شویم تا تمرینات خود را دنبال کنیم. محل کمپ ما "قزل‌چی‌حمام" که در فاصله یکصد کیلومتری آنکارا قرار دارد، می باشد که منطقه جنگلی به شمار می‌آید.

موسوی در مورد وضعیت لوسیانو ادینهو اظهار داشت: در مورد ادینهو هر روز صحبت‌هایی مطرح می شود. یک روز الشارجه، یک مرتبه الشباب و حالا می گویند با پرسپولیس به توافق رسیده است. ادینهو بازیکن آزاد است و می تواند هر تصمیمی که خواست بگیرد. باشگاه مس با این بازیکن از همه لحاظ به توافق رسیده بود و اگر بخواهد دوباره بازگردد، از ادینهو استقبال می کنیم.

سرپرست مس درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: در بازی نخست باید به مصاف شهرداری تبریز برویم و به نظرم قرعه متعادلی نصیب مس شده است. اگر می خواهیم از ابتدا در کورس قهرمانی قرار بگیریم، باید نتایج خوبی را کسب کنیم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
شعاری که جلوی خانه ناصرخان فریاد شد!  
عکسی متفاوت از سید مهدی رحمتی و پسرش
طعنه مظلومی به مسئولان سازمان ليگ
كسب اولین سهمیه المپیك تكواندو ایران
پرسپوليس 17 بر صفر برد!