سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا 24 بازیکن را برای دیدار دوستانه با ونزوئلا به اردو دعوت کرد که البته نامی از مهاجم سرشناس اما ناموفق چلسی دیده نمی شود.

برنا: قهرمان جام جهانی 2010 قرارا است روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه "روزالدا" به مصاف ونزوئلا برود. به همین دلیل ویسنته دل بوسکه 24 بازیکن را به اردو فراخواند.

در میان دعوت شده ها نامی از فرناندو تورس دیده نمی شود. این مهاجم 27 ساله که از زمان پیوستنش به چلسی با مبلغ 58.5 میلیون یورو نتوانسته بدرخشد، شرانجام از تیم ملی کنار گذاشته شد تا زنگ خطر برای او در آستانه یورو 2012 به صدا درآید.

تورس در حالی پس از مدت ها به تیم ملی دعوت نشد که در یورو 2008 گل قهرمانی ماتادورها را وارد دروازه آلمان کرد. این برای اولین بار در 5 سال اخیر است که او نتوانسته جایی برای خودش در تیم ملی پیدا کند.

دل بوسکه با اعلام اینکه لیست اعلام شده، لیست نهایی برای یورو 2012 نیست، به نگرانی های ال نینو نیز به نوعی پاسخ داد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا به شرح زیر است:

دروازه بانان: ایکر کاسیاس از رئال مادرید - ویکتور والدز از بارسلونا - پپه رینا از لیورپول

مدافعان: آربلوا و راموس از رئال مادرید - پیکه و پویول از بارسلونا - ایرائولا و مارتینز از بیلبائو - یوردی آلبا از والنسیا

هافبک ها: ژاوی، اینیستا، فابرگاس، بوسکتس و تیاگو از بارسلونا، ژابی آلونسو از رئال مادرید - داوید سیلوا از منچسترسیتی - کازورلا از مالاگا - ناواس از سویا - خوان ماتا از چلسی

مهاجمان: ایکر مونیان و فرناندو لورنته از بیلبائو - روبرتو سولدادو از والنسیا - آلوارو نگردو از سویا



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir

مطالب داغ ورزشی:
کاریکاتوری زیبا از رایان گیگز
اولین کارت بازی کریستیانو رونالدو/عکس
رویانیان: برای قهرمانی و جام گرفتن به پرسپولیس نیامده‌ایم
یک برزیلی مربی تیم ملی فوتسال شد