بیستمین پیروزی جوکوویچ بر فدرر
نواک جوکوویچ در ادامه پیروزی‌های پی در پی خود در این فصل توانست در فینال مسترز رم نیز راجر فدرر را شکست دهد و به قهرمانی برسد.

"نواک جوکوویچ" توانست با شکست دادن "راجر فدرر" در فینال ر‌قابت‌های مسترز رم، برای بار چهارم در این مسابقات به قهرمانی برسد. "جوکوویچ" با عملکرد خوب خود در این فینال نشان داد که می‌تواند در مسابقات رولان گاروس نیز خوب عمل کند.

"جوکوویچ" در دو ست با نتایج 4 – 6 و 3 – 6 "فدرر" را مقتدرانه شکست داد. به ‌این‌ ترتیب او پنجمین قهرمانی خود در سال 2015 را کسب کرد. این سی و نهمین بار بود که "فدرر" و "جوکوویچ" با یکدیگر روبرو می‌شدند که 20 بار "جوکوویچ" و 19 بار "فدرر" پیروز شده‌اند. تنها یک هفته‌ به مسابقات اپن فرانسه باقی‌ مانده و "جوکوویچ" تاکنون 22 مسابقه را پشت سر هم پیروز شده است.

او در این باره گفت: این بهترین فصل کاری زندگی‌ام بود. نمی دانم در رولان گاروس چگونه خواهم بود اما اعتماد به نفس من بالاست. من بسیار از مسابقاتم لذت می‌برم و تمرکز خوبی دارم. امیدوارم که همین طور ادامه دهم. هفته‌ بسیار خوبی بود و امروز بهترین بازی‌ام را انجام دادم. همیشه بازی با "فدرر" برایم چالش بزرگی بوده و الان بسیار راضی هستم.

"فدرر" نیز بعد از باخت به "جوکوویچ" گفت: "نواک" امروز بسیار سرسخت بود. او بسیار خوب بازی کرد و اشتباهات بسیار کمی داشت. من خوشحالم و احساس می‌کنم حالم خوب است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir