صعود جوکوویچ و نادال به دور دوم رولان‌گاروس
نواک جوکوویچ و رافائل نادال به دور دوم رقابت‌های رولان گاروس راه یافتند. این دو تنیس‌باز احتمالا در مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

در ادامه بازی‌های دور اول تنیس آزاد فرانسه، "نواک جوکوویچ" توانست با نتیجه‌ سه بر صفر "یارکو نایمینن" از فنلاند را شکست دهد. سه ست این بازی با نتایج 2 – 6، 5 – 7 و 2 – 6 به پایان رسید.

تنیس‌باز شماره یک جهان درباره این برد نیز گفت: همیشه وقتی وارد زمین مسابقه می‌شوم، پر از احساس هستم. امسال خیلی خوب بازی می‌کنم و امیدوارم که اعتماد به نفسی که از اول سال داشتم را در این مسابقات نیز حفظ کنم.

در دیگر مسابقات مهم این دوره رافائل نادال توانست "کوانتین هالیز" را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست دهد. سه ست این مسابقه با نتایج مشابه 3 – 6 به پایان رسید.

"نادال" قصد دارد اولین تنیس بازی باشد که 10 بار در یک گرانداسلم خاص قهرمان می‌شود. او درباره پیروزی خود در دور اول گفت: او روی هر توپ ریسک کرد. هنگامی که بازی در شرایط عادی پیش می‌رفت، خوب بازی کردم.

"داوید فرر" نیز توانست حریف خود "لوکاس لوکا" را در سه ست با نتایج یک – 6، 3 – 6 و یک – 6 شکست دهد.

در مسابقات زنان نیز "سرنا ویلیامز" تنیس‌باز شماره یک زنان جهان توانست حریف خود "آندره‌آ هلاواکوا" از چک را شکست دهد. این مسابقه در دو ست با نتایج تکراری 3 – 6 به پایان رسید. "ویلیامز" در پایان مسابقه گفت: احساس خوبی داشتم. خوب دفاع کردم و از این مساله هیجان‌زده‌ام.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir