پیروزی جوکوویچ و نادال در رولان گاروس
نواک جوکوویچ و رافائل نادال با پشت سر گذاشتن حریفان خود در دور دوم مسابقات رولان گاروس به دور سوم راه یافتند.

در ادامه رقابت های تنیس آزاد فرانسه، شب گذشته "نواک جوکوویچ" توانست با نتیجه سه بر صفر حریف خود "گیل مولر" را شکست دهد. این بازی در سه ست با نتایج 6-1 ،6-4 و 6-4 به پایان رسید. در ست دوم این مسابقه "جوکوویچ" زمین خورد و از ناحیه ماهیچه کشاله ران احساس ناراحتی کرد اما با کمک فیزیوتراپ حاضر در زمین مسابقه، او به بازی بازگشت.

بدین ترتیب "جوکوویچ" به دور سوم این رقابت ها راه یافت و در این دور او با "تاناسی کوکیناکیس" از استرالیا روبرو خواهد شد. در صورت برد در این مسابقه احتمالا "جوکوویچ" در دور یک چهارم نهایی با "نادال" بازی می کند.

در دیگر رقابت های مهم دور دوم رولان گاروس، "نادال" توانست هم وطن خود "نیکولاس آلماگرو" را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. نتایج سه ست این مسابقه 6-4 ،6-3 و 6-1 بود. "نادال" در دور سوم مسابقات با "آندری کوزنتسف" از روسیه بازی می کند.

"اندی ماری" نیز با پشت سر گذاشتن "ژوآوو سوزا" از پرتغال به دور سوم مسابقات راه یافت. این مسابقه در چهار ست با نتایج 6-2 ،4-6، 6-4 و 6-1 به پایان رسید. "ماری" در مرحله سوم این مسابقات با "نیک کرگیوس" از استرالیا روبرو می شود.

"راجر فدرر" نیز در دور دوم این مسابقات با برتری بر حریف اسپانیایی خود "مارسل گرانولرز" به دور سوم راه یافت. او در این مرحله با "دامیر جمهور" از بوسنی رو به رو می شود. در دیگر مسابقات این دور "کی نیشیکوری" از ژاپن و "استن واورینکا" سوئیسی نیز حریفان خود را شکست دادند و به دور سوم راه یافتند.

در دور دوم مسابقات زنان نیز "سرنا ویلیامز" با نتیجه دو بر یک حریف خود "آنا لنا فریدسام" را شکست داد و به دور سوم راه یافت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir