حذف فدرر در یک چهارم نهایی رولان گاروس
روجرر فدرر با شکست مقابل استن واورینکا از ادامه مسابقات رولان گاروس بازماند.

در ادامه رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه شب گذشته "استنانیسلاو واورینکا" توانست با نتیجه سه بر صفر "روجر فدرر" را شکست دهد. این بازی در سه ست با نتایج 6-4، 6-3 و 7-6 به پایان رسید.

در مسابقه‌ای دیگر "جو ویلفرد سونگا" حریف خود "کی نیشیکوری" را با نتیجه سه بر دو شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. پنج ست این مسابقه با نتایج 6-3، 3-6، 4-6، 6-4 و 6-1 به پایان رسید. بدین ترتیب "واورینکا" در مرحله نیمه‌نهایی با سونگا بازی می‌کند.

"فدرر" بعد از باخت به "واورینکا" گفت: خیلی چیزها خوب پیش نرفت اما باخت من بیشتر به دلیل ضربات با کیفیت "استن" بود. بازی سختی بود. شیوه‌ای که "استن" بازی کرد بسیار تاثیرگذار بود.

"سونگا" نیز بعد از پیروزی مقابل "نیشیکوری" گفت: ششمین بار است که به نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا می‌کنم این بسیار خوب است البته هنوز موفق به برد در نیمه‌نهایی نشده‌ام. بسیار خوب است که روزی در این مسابقه پیروز شوم هرچه زودتر بهتر زیرا برد در نیمه‌نهایی رولان گاروس برایم موفقیت‌های بیشتری را در پی دارد.

در ادامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی، امشب "نواک جوکوویچ" با "رافائل نادال" و "داوید فرر" با "اندی ماری" بازی می‌کنند. برنده این دو مسابقه در نیمه نهایی با یکدیگر رو به رو می‌شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir