کواچ: به بازیکنانم افتخار می کنم
کواچ گفت: من به خاطر بازی امشب و عملکردی که بازیکنانم تا به این لحظه داشتند به آنها افتخار می کنم.

اسلوبودان کواچ(Slobodan Kovač) سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قبل از شروع بازی به بازیکنان گفتم مسئولیت سنگینی برعهده دارید و باید به پیراهن تیم ملی، 15 هزار تماشاگر و 50 میلیون بیننده‌های تلویزیونی احترام بگذارید و با احساس مسئولیت بازی کنید. به همه نشان دادیم که تیم ما در سطح بالایی قرار دارد و سعی می کنیم که این بازی را تکرار کنیم.

وی در ادامه افزود: بازی امروز را بسیار فوق العاده گذراندیم و با 82 درصد موفقیت در حمله در مقابل بهترین دفاع های جهان بازی کردیم. ما در گروه سختی قرار گرفتیم و حتی از سال گذشته عملکرد بهتری داشتیم، اگر تیم روسیه قبل از ما قرار گرفت، فکر می کنم برای همه شفاف باشد. شاید تنها یک قدم مهم در مقابل لهستان را خوب نتوانستیم برداریم در غیر این صورت در عملکرد، فوق العاده بودیم.

در شروع مسابقات با نگاه به گروه این سوال برای همه پیش می آمد که چه تیمی از بین تیم های روسیه، لهستان، ایران و آمریکا در آخر قرار خواهد گرفت. ما یک تیم تازه به قدرت رسیده در جهان والیبال هستیم و هر روز سعی می کنیم که قدم های بهتری را برداریم  تا در این سطح و در بین بهترین تیم های جهان باقی بمانیم. ما برای بدست آوردن هر امتیاز جنگیدیم و شاید پیروزی دوباره در مقابل این تیم ها و تیمی مثل روسیه واقعا مشکل باشد.

من به خاطر بازی امشب و عملکردی که بازیکنانم تا به این لحظه داشتند به آنها افتخار می کنم. تیم ایران این کیفیت را داشت تا در مقابل تیم روسیه که قهرمان المپیک است، به برتری برسد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ