ظریف: دلخورم اما بهتر است حرفی نزنم!
فرهاد ظریف درباره دلایل دعوت نشدن به اردوی تیم ملی گفت: دلخورم اما بهتر است حرفی نزنم زیرا نمی‌خواهم حاشیه‌ای ایجاد شود.

فرهاد ظریف اظهار کرد: دو سال قبل از تیم ملی خداحافظی کردم، زیرا دوست نداشتم مثل خیلی از بازیکنان با بی‌مهری و بی‌احترامی من را از تیم ملی کنار بگذارند. بارها تماس گرفتند و خواستند به تیم ملی بازگردم. من نیز دعوت دوباره را اجابت کردم اما متاسفانه امروز از چیزی که بیزار بودم، اتفاق افتاد. اگر چه از برخی رفتارها خیلی دلخور شدم اما ترجیح می‌دهم حرفی نزنم زیرا نمی‌خواهم حاشیه‌ای ایجاد شود. مردم خودشان درباره رفتار من قضاوت می‌کنند.

لیبروی تیم ملی والیبال تاکید کرد: هیچگاه مشکلی با کسی در تیم ملی نداشتم. حتی در این مدت هم خودم پیش‌قدم شدم و با دوستان تماس گرفتم اما حتی جواب تلفنم را ندادند. در مصاحبه‌ها گفتند که باید خودم را در لیگ نشان دهم تا به تیم ملی برگردم. آیا واقعا فرهاد ظریف با این همه سابقه در تیم ملی و انتخاب به عنوان بهترین لیبروی جهان سزاوار چنین رفتاری است؟ آیا واقعا باید خودم را در لیگ نشان دهم؟ هیچگاه به کسی در والیبال بی‌احترامی نکردم. همیشه سعی کردم در خدمت تیم باشم. امروز هم ترجیح می‌دهم حرفی نزنم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir