حاشیه های دیدار والیبال ایران و کره جنوبی
تیم های والیبال ایران و کره جنوبی در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.

تیم ملی والیبال ب ایران در دومین و آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت. جدال این دو تیم برای صدرنشینی گروه E به طور قطع تماشایی بوده و حساسیت‌های خاص خودش را داشت. کره ای ها در نهایت با نتیجه سه بر یک توانستند ملی پوشان ایران را شکست دهند.

حاشیه های دیدار والیبال ایران و کره جنوبی

* 'پارک کی وون' سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارد و دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایران را تماشا می کند.

* یک ساعت به آغاز دیدار والیبال ایران و کره جنوبی باقی مانده است و حدود 600 نفر هوادار تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* نسبت به دیدار های قبلی تیم ملی والیبال ایران، استقبال خوبی از این دیدار شده است و حدود چهار هزار تماشاگر در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و تیم ملی والیبال ایران را تشویق می کنند.

* تعدادی از تماشاگران کره ای در ورزشگاه آزادی حضور دارند و با طبل های مخصوص خود تیم ملی کشورشان را تشویق می کنند.

* دکتر سجادی در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارد و این دیدار را از نزدیک تماشا می کند.

* در جایگاه خبرنگاران پسر بچه ای حضور دارد که با شور و اشتیاق زیادی تیم ملی ایران را تشویق می کند و هروقت تیم ملی امتیاز از دست می دهد ناراحت می شود.

* پرتاب اشیاء به داخل زمین باعث شد تا داور دوم به میز داوری و مسئولین مسابقه تذکر دهد.

* در ست سوم و در امتیاز 15 داور ابتدا امتیاز را به ایران داد اما داور دوم اعلام کرد امتیاز به نفع کره جنوبی است و همین امر باعث شد تا دو تیم دقایقی با داور بحث کنند. در نهایت داور امتیاز 15 را به کره جنوبی داد که حمزه زرینی به شدت به داور و کاپیتان کره جنوبی معترض بود.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی