اندی ماری از تنیس آزاد آمریکا حذف شد
اندی ماری با شکست مقابل کوین اندرسون از ادامه ر‌قا‌بت‌های تنیس آزاد آمریکا بازماند.

در ادامه ر‌قا‌بت‌های تنیس آزاد آمریکا اندی ماری(Andy Murray) با شکست مقابل کوین اندرسون(Anderson) از ادامه این ر‌قا‌بت‌ها بازماند. این مسابقه در چهار ست با نتایج 7 – 6، 6 – 3، 6 – 7 و 7 – 6 به پایان رسید.

اندرسون بعد از این مسابقه گفت: یکی از بهترین مسابقات دوران حر‌فه‌ایم را انجام دادم. در این سطح توانستم برای اولین بار به یک چهارم نهایی گرنداسلم راه یابم و این برایم بسیار با ارزش است. احساس خوبی دارم که یکی از بهترین تنیس‌بازان را برده‌ام. بازی کردن با اندی که در سال 2012 قهرمان این مسابقات بود، همیشه در خاطرم می‌ماند.

اندی ماری نیز بعد از این مسابقه گفت: مقابل یک تنیس‌باز خیلی خوب بازی کردم. او بسیار خوب سرویس می‌زد. در ر‌قا‌بتی دیگر استن واورینکا(Stanislas Wawrinka) توانست با نتیجه‌ سه بر یک حریف خود دونالد یانگ(Young) از آمریکا را شکست دهد. این مسابقه در چهار ست با نتایج 6 – 4، یک – 6، 6 – 3 و 6 – 4 به پایان رسید. واورینکا در یک چهارم نهایی با کوین اندرسون مسابقه خواهد داد.

روجر فدرر(Roger Federer) نیز با پشت سر گذاشتن حریف آمریکایی خود جان ایسنر(Isner) به دور یک چهارم نهایی راه یافت. او در این دور با ریچارد گاسکه(Richard Gasquet) از فرانسه روبه‌رو می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir