حسن رحیمی مدال نقره کشتی آزاد قهرمانی جهان را کسب کرد
حسن رحیمی مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان را در ثانیه های پایانی از دست داد و صاحب مدال نقره شد.

در ادامه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان که در لاس وگاس آمریکا در حال برگزاری است، حسن رحیمی آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران که یک مدال طلا و دو برنز جهان را در کارنامه خود دارد در دیدار نهایی این وزن به مصاف 'ولادیمیر خینچگاشویلی' دارنده مدال نقره المپیک از گرجستان رفت و در پایان 5 بر 4 مغلوب شد تا نقره بگیرد.

ملی‌پوش 57 کیلوگرم ایران نمایش بسیار خوبی داشت اما در ثانیه های پایانی در حالی که 4 بر یک پیش بود، دو بار خاک شد و ناباورانه مدال طلا را از دست داد. رحیمی پیش از این در دور نخست مقابل 'پدرو رودریگز' از ونزوئلا 4 بر 3 به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز 'اسدلله لاچینو' از بلاروس را 7 بر صفر شکست داد.

نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران در ادامه مقابل 'راموس' از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل کشتی‌گیر کشور میزبان به برتری دست یابد. او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل 'هاک جینگ جان' قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 از کره شمالی 5 بر 3 به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد و سهمیه المپیک 2016 را کسب کرد. وی در مرحله ما قبل فینال نیز مقابل 'ویکتور لبدوف' دارنده 2 مدال طلای جهان از روسیه در یک کشتی برتر با نتیجه 5 بر یک پیروز شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir