حذف نادال از مسابقات اوپن استرالیا
در ادامه ر‌قا‌بت‌های تنیس اوپن استرالیا، رافائل نادال از فرناندو ورداسکو شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

در مسابقات امروز در تورنمنت اوپن استرالیا اندی ماری(Andy Murray) با نتیجه‌ سه بر صفر حریف آلمانی خود را شکست داد و به دور دوم راه یافت. این مسابقه در سه ست با نتایج 6 – 1، 6 – 2 و 6 – 3 به نفع ماری به پایان رسید.

رافائل نادال(Rafael Nadal) نیز از حریف هموطنش فرناندو ورداسکو(Fernando Verdasco) شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد. این بازی در پنج ست با نتایج 7 – 6، 4 – 6، 3 – 6 و 7 – 6 و 6 – 2 به نفع ورداسکو به پایان رسید.

اندی ماری بعد از پیروزی امروزش گفت: بازی امروز در پایان کمی سخت شده بود. 'الکس' خیلی خوب بازی کرد و بسیار ر‌قا‌بتی عمل کرد. هوا گرم بود و خوشحالم که بازی در سه ست به پایان رسید.

ماری همچنین درباره هدفش در این مسابقات گفت: در بسیاری از تورنمنت‌ها بسیار نزدیک به فرد پیروز بازی کردم و حتی در بسیاری از فینال‌ها خوب ظاهر شدم. در فینال سال قبل، راهم را در بازی گم کردم و نباید چنین اتفاقی مقابل بهترین بازیکن دنیا بیفتد. بنا‌بر‌این اگر دوباره در آن موقعیت قرار بگیرم، به خاطر درسی که از سال گذشته گرفتم، دیگر آنطور بازی نخواهم کرد.

در مسابقات زنان نیز ونوس ویلیامز(Venus Williams) در مقابل یوهانا کونتا(Konta) از انگلیس شکست خورد و خیلی زود از دور مسابقات حذف شد. این مسابقه در دو ست با نتایج 6 – 4 و 6 – 2 به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir