شکست روسیه در لیگ جهانی والیبال 2016
در دو بازی گروه C رقابت‌های لیگ جهانی والیبال، تیم‌های لهستان و صربستان پیروز شدند.

در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی والیبال و در گروه C این رقابت‌ها تیم ملی والیبال لهستان میزبان دور نهایی این رقابت‌ها در شهر کالینینگراد روسیه به مصاف بلغارستان رفت.

ست اول این بازی با برتری 25-19 بلغارستان همراه بود اما شاگردان آنتیگا(Stéphane Antiga) در لهستان سه ست بعدی را از آن خود کردند. لهستانی‌ها ست‌های دوم تا چهارم را با نتایج 25-19، 25-17 و 25-20 به نفع خود به پایان رساندند تا اولین بازی خود در این رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارند.

در این دیدار 'باتوز' لهستانی و سوکولوف(Tsvetan Sokolov) بلغار هرکدام 15 امتیاز برای تیم های خود کسب کردند و امتیازآورترین بازیکنان این دیدار بودند. لهستانی‌ها در این دیدار به برخی از بازیکنان خود مثل کورک(Bartosz Kurek)، نوواکوفسکی(Piotr Nowakowski) استراحت دادند. کوبیاک(Michał Kubiak) ستاره این تیم نیز در هفته اول استراحت دارد.

روسیه نیز که در هفته اول لیگ جهانی میزبان بازی‌های گروه C است در خانه با صربستان دیدار کرد. روس‌ها موفق نشدند از امتیاز میزبانی در این دیدار استفاده کنند و در سه ست پیاپی مغلوب حریف خود شدند. ست‌های این بازی با نتایج 25-22، 34-32 و 25-17 به نفع صرب ها به پایان رسید. 'لیسیناچ' از صربستان با کسب 14 امتیاز نقش زیادی در کسب پیروزی تیمش داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir