لوزانو: ترجیح می دهم در المپیک به مصاف برزیل نرویم
رائول لوزانو گفت: هدف تیم های شركت كننده در ریو حضور در فینال مسابقات است. ترجیح می دهم در صورت صعود به مرحله حذفی به مصاف برزیل نرویم.

به گزارش سیمرغ، رائول لوزانو(Raúl Lozano) سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی بر آرژانتین اظهار کرد: قبل از هر چیزی جا دارد به حمایت خیلی خوب تماشاگران حاضر در سالن اشاره كنم و كمال تشكر را دارم. 10 تا 20 درصد آن ها باعث شدند ما پیروز این بازی شویم. در ارتباط با حضور تماشاگران و حال و هوای آن ها چیزهای شنیده بودم ولی در این 3 روز شاهد این موضوع بودم.

وی در ادامه گفت: دیدار مجدد این دو تیم در المپیک ریو بر فشار و اهمیت این بازی افزوده و شرایط را برای هر دو تیم سخت كرده بود. از حالا 4 هفته برای المپیک وقت داریم. استراحتی به بازیكنان می دهم تا بعد یک هفته تمرینات فیزیكی و توپی را استارت بزنیم.

امیدوارم بازیكنان مصدوم (غفور، قائمی و محمودی) هرچه زودتر به تركیب تیم برگردند. برنامه من در تمرینات برطرف كردن اشكالات تیمی و استفاده مناسب از توپ های برگشتی است.

بعد از  90 روز تمرین و مسابقه از نتیجه كسب شده رضایت دارم و هدف تیم های شركت كننده در ریو حضور در فینال مسابقات است. ترجیح می دهم در صورت صعود به مرحله حذفی به مصاف برزیل نرویم.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ