شکست بسکتبال با ویلچر ایران در پارالمپیک 2016
بسکتبال با ویلچر ایران در دومین دیدار خود در رقابت های پارالمپیک ریو مقابل بریتانیا بازی را با حساب 82 بر 62 واگذار کرد.

دومین دیدار ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران مقابل بریتانیا در حالی آغاز شد که ایران با ترکیب محمد محمد نژاد، اسماعیل حسین پور، وحید غلامزاد، امید هادی اظهر و مرتضی عابدی وارد زمین شد و در نهایت این دیدار با حساب 82 بر 62 به سود بریتانیا به پایان رسید.

کوارتر اول: ایران 13 بریتانیا 21

در این کوارتر بازیکنان ایران به رغم شروع خوب نتوانستند این روند را حفظ و با وجود 13 امتیازی که به دست آوردند در نهایت این کوارتر را با حساب 21 بر 13 باختند.

کوارتر دوم: ایران 34 بریتانیا 46

کوارتر دوم با بازی بهتر ملی پوشان ایران همراه بود و در یک دیدار نزدیک در پایان، کوارتر دو با حساب 25 بر 21 به سود بریتانیا  پایان یافت و در مجموع دو کوارتر حساب امتیاز ها به 46 بر 34 به سود بریتانیا رقم خورد.

در نیمه اول از ایران هادی اظهر با کسب 16 امتیاز در حضور 12.36 دقیقه ای امتیاز آورترین بازیکن بود و غلام زاده با 10 امتیاز و 13.18 دقیقه حضور در زمین از برترین بازیکنان به شمار می‌رفت. 'ساگار' از بریتانیا با کسب 16 امتیاز برترین بازیکن این تیم از لحاظ کسب امتیاز بود.

کوارتر سوم: ایران 43 بریتانیا 65

ملی پوشان ایران در کوارتر سوم شاید ضعیف ترین بازی را ارائه دادند به نحوی که اشتباهات فراوان در پرتاب توپ ها به سبد کاملا مشهود بود. در این کوارتر تیم ایران با کسب 9 امتیاز در مقابل 19 امتیاز بسکتبالیست های بریتانیا عملکرد قابل قبولی ارائه نداد تا در پایان این کوارتر بازی با حساب 65 بر 43 به سود بریتانیا به کوارتر چهارم برود.

کوارتر چهارم: ایران 82 بریتانیا 62

کوارتر چهارم با وجود تلاش زیاد ملی پوشان ایران باز هم با بازی خوب بریتانیا همراه شد و در نهایت این بازی با حساب 82 بر 62 به سود بریتانیا به پایان رسید. تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در بازی سوم خود به مصاف آمریکا می رود.

ملی پوشان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در اولین دیدار خود در بازی های پارالمپیک ریو 2016 به مصاف آلمان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 69 بر 63 شکست دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir