مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم
مجید فرزین وزنه‌بردار دسته 80- کیلوگرم پارالمپیک که توانست سه بار رکورد پارالمپیک را بزند و به مدال طلای مسابقات ریو 2016 برسد، می‌گوید که برای رسیدن به این مدال بسیار تلاش کرده است.

مجید فرزین پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: برای رسیدن به این مدال ماه‌ها تلاش کردم و تمرینات فشرده‌ای داشتم. خدا را شکر می‌کنم که زحمت‌ها و تلاش‌هایی که در این مدت کشیدم، ثمر داد و برای خانواده خودم و مردم کشورم افتخارآفرین شدم. از این جهت خیلی خوشحالم.

فرزین درباره حریفانش در این دسته هم عنوان کرد: در ابتدا مشکلی برای وزنه‌زدن نبود و رقابت مشخص بود که به چه صورت است اما در میانه راه حریف چینی سعی کرد که خودش را به من نزدیک کند که خوشبخانه خدا کمک کرد و او نیز نتوانست رکورد را بزند. همان طور که می‌دانید مصری‌ها در این مسابقات نبودند و به طور کلی انصراف داده بودند و خب برای رسیدن به مدال طلا خوشبخانه توانستم وزنه‌هایی را که باید می‌زدم را بزنم و به مدال طلا برسم. از این جهت نیز از خداوند ممنونم و شکرگذارم.

قهرمان دسته 80- کیلوگرم وزنه‌برداری پاراالمپیک ریو همچنین از مردم کشورمان خواست که با دعای خودشان یاریگر ورزشکاران پارالمپیکی در روزها و شب‌های آینده باشند تا آنها نیز با قهرمانی‌های خودشان دل ایرانیان عزیز را شاد کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir