رشته تیراندازی پرمدال است
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید با اینکه رشته تیراندازی پرمدال است اما هزینه‌های زیادی در دارد و باید به این نکته توجه شود.

 

سجادی: تیراندازی پرمدال و پرهزینه است

 به نقل از ایسنا، نصرالله سجادی در حاشیه رقابت‌های قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا، گفت: این مسابقات با امکانات سخت‌افزاری خوبی برگزار می‌شود و برای اولین‌بار است که در این چند سال میزبان سلاح‌های بادی آسیا هستیم. فرصت خوبی برای ورزشکاران ایران است که بتوانند با میزبانی در ایران به قهرمانی برسند.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه رقابت‌ها باعث می‌شود که با تیم‌های دیگر نیز ارتباط خوبی داشته باشیم و سطح تیراندازی کشور ارتقا پیدا می‌کند.

سجادی در خصوص مشکلات تیراندازی اظهار کرد: ما در تیراندازی محدودیت‌هایی داریم و مشکل تحریم نیز باعث می‌شود ما با واسطه برای تهیه فشنگ و تجهیزات هزینه بیشتری را پرداخت کنیم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نباید رشته‌ها را با هم مقایسه کرد، گفت: من رشته‌ها را با هم مقایسه نمی‌کنم و هر رشته‌ای جایگاه خود را برای ما دارد البته هشت رشته در ایران جزو رشته‌های پایه و پرمدال هستند. تیراندازی با اینکه رشته پرمدالی است اما پرهزینه نیز است و این هزینه‌ها باعث می شود کار سخت شود.

وی در پایان گفت: چشم‌انداز ما بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتاست و در ادامه نیز بازی‌های المپیک 2020 ژاپن و امیدواریم ورزشکاران ما در ادامه راه نیز موفق باشند.

 

منبع: ایسنا