بزرگترین دربی هندبال رومانی و البته اروپا شب گذشته در بخارست انجام شد و تیم دینامو که 3 بازیکن ایرانی را در اختیار دارد توانست با اختلاف یک امتیاز برنده این دیدار حساس باشد.

 

الله کرم درخشید و مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، از هفته شانزدهم ناسیونال لیگ رومانی تیم دیناموبخارست رومانی که سه تفنگدار هندبال ایران یعنی الله کرم و سجاد استکی و سید علیرضا موسوی را در اختیار دارد به مصاف تیم رده پنجمی سی اس ام بخارست رفت، این بازی که اهمیت زیادی برای دو تیم داشت با بازی پا یا پای دو تیم پیگیری شد ، نیمه اول این دیدار مهیج 17 بر 16 تیم دیناموبخارست به پایان رسید و در نیمه دوم هم دو تیم بازی خوب خود را ادامه دادند و در نهایت یاران استکی و موسوی با نتیجه 33 بر 32 پیروز میدان شدند.در پایان در این بازی ستاره های ایرانی دیناموبخارست درخشش فوق العاده ای داشتند ، در این دیدار الله کرم استکی 7 گل و سجاد استکی 6 گل و سید علیرضا موسوی 1 گل برای دیناموبخارست به ثمر رساندند. در نیمه دوم این بازی اولین اتفاق اخراج علیرضا موسوی از این بازی بود و اتفاق ناگوار دیدار مصدومیت الله کرم استکی از ناحیه مچ دست. طبق نظر دکتر های باشگاه دیناموبخارست احتمالا الله کرم استکی 1 ماه یا کمتر از میادین دور است و با توجه به تعطیلات سال نو در اروپا و خیلی از بازی ها دور نخواهد بود.

این دو تیم کمتر از یک ماه گذشته دیدار سوپر کاپ رومانی را هم برگزار کرده بودند که دینامو به عنوان قهرمان ناسیونال لیگ و سی اس ام بخارست به عنوان قهرمان جام حذفی در آن حاضر بودند که تیم سه تفنگدار ایرانی توانستند در آن دیدار فوق العاده حساس برنده بازی باشند و سوپر کاپ را هم بالای سر ببرند. در تمام بازی های دینامو تماشاگران رومانیایی با در دست گرفتن پرچم ایران ستاره های تیم خود را تشویق می کنند که این روال در بازی های اروپایی هم برقرار است.

در دیگر دیدار شب گذشته در لیگ رومانی تیم استوابخارست که شاهو نصرتی را در اختیار دارد به مصاف تیم ساتو ماری رفتند که در پایان دو تیم به تساوی 25 بر 25 رضایت دادند در این بازی شاهو نصرتی بازهم به دلیل مصدومیت در ترکیب استوابخارست حضور نداشت.

یاران افشین صادقی در تیم گوساوو در هفته هفدهم MNA لیگ سوئیس هم به تساوی رسیدند. افشین صادقی در این بازی 6 گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی داشت.

 

منبع: ورزش سه