اگر حق شخصی بود، از «کیانوش» می‌گذشتم
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کیانوش رستمی به ما کمک می‌کرد اگر حق شخصی من بود، از او می‌گذشتم اما اکنون بحث ملی است.

 

 انوشیروانی: شاید از دو تیم مجزا استفاده کنیم

سجاد انوشیروانی در مورد اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان اظهار داشت: چند نفر را مثل دهقان، بیرانوند و قاسمی خط زدیم.3 وزنه‌برداری که از تیم‌های نوجوانان و جوانان آمدند، رفتند و نفرات جدیدی آمدند. نفرات جدید در اردوها محک می‌خورند و سپس با اضافه شدن نفرات اصلی برای بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: از تیمی که به مسابقات قهرمانی آسیا فرستادیم، چند نفر را راهی بازی‌های کشورهای اسلامی می‌کنیم اما شاید هم از دو تیم مجزا استفاده کنیم. سعی داریم تلفیقی از نفرات المپیکی را راهی این 2 مسابقه کنیم تا قبل از مسابقات جهانی، محک جدی بخورند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره وضعیت کیانوش رستمی و تمرینات انفرادی قهرمان دسته 85 کیلوگرم المپیک 2016 ریو گفت: ما همه را دعوت می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم کار کنیم. من با کسی مشکلی ندارم و در خدمت وزنه‌برداری هستم. ما تعامل می‌کنیم. کیانوش رستمی دوست من است و در المپیک 2012 لندن، در پشت صحنه به من کمک می‌کرد.

انوشیروانی در پایان خاطرنشان کرد: کیانوش رستمی به ما کمک می‌کرد ولی اتفاقاتی که رخ داد شاید به خاطر مسئولیتی بود که من در تیم ملی داشتم. اگر حق شخصی من بود، از او می‌گذشتم اما اکنون بحث ملی است. امیدوارم که بتوانیم از تمامی داشته‌های وزنه‌برداری استفاده کنیم تا باز هم افتخار آفرین باشیم.

 

منبع: تسنیم