مرحله پایانی مسابقات شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور از صبح امروز در استخر قهرمانی آزادی آغاز شد.

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله چهارم و پایانی چهاردهمین دوره مسابقات شنا جام باشگاه‌های کشور ۱۳۹۵ امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) در استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار می‌شود.در پایان مرحله سوم این مسابقات سرزمین موجهای آبی مدافع عنوان قهرمانی با کسب ۳۰۱۴ امتیاز اول شد. تیم های نفت تهران و شقایق عطر نیز به ترتیب با ۲۷۵۱ و ۲۵۶۷ امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار گرفتند. این مرحله با حضور ۹ تیم از صبح امروز (یکشنبه) با برگزاری ۶ ماده در پیگیری شد.

به ترتیب شناگران ماده‌های ۵٠مترکرال پشت،٢٠٠ مترپروانه،۵٠ متر آزاد،٢٠٠ متر قورباغه،۴٠٠ متر آزادو ۴در ١٠٠ متر تیمی مختلط به آب زدند. از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (یکشنبه) مسابقات در ۵ ماده پیگیری خواهد شد.

همچنین در حاشیه برگزاری این رقابت ها در نوبت صبح بنیامین قره حسنلو (رده سنی جوانان) و متین سهران(رده سنی نوجوانان) در رشته ۵۰مترآزاد و سینا غلامپور (رده سنی جوانان) در رشته ۵۰ متر کرال پشت و تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد(فتحی ،نسیمی شاد، غلامپور،قره حسنلو) در رشته ۴ در ۱۰۰ متر تیمی رکوردهای این سه ماده بهبود بخشیدند.

بانک حکمت ایرانیان، سرزمین موج‌های آبی مشهد، شقایق عطر، شهیدشوشتری آموزشگاه‌های نیشابور، مقاومت، موج تهران، ناجیان راستین البرز، نفت امیدیه و نفت تهران ۹ تیم حاضر در چهاردهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور هستند.

*رده‌بندی کامل تیم ها تا پایان عصر روز نخست مرحله چهارم:

سرزمین موج های آبی مشهد – ۳۷۴۴ امتیاز

نفت تهران- ۳۳۸۱ امتیاز

مقاومت- ۳۱۶۶ امتیاز

شقایق عطر – ۳۱۴۴ امتیاز

موج تهران – ۳۱۰۸ امتیاز

بانک حکمت ایرانیان – ۲۶۹۲ امتیاز

ناجیان راستین البرز- ۲۳۹۴ امتیاز

شهید شوشتری آموزشگاههای نیشابور- ۲۳۳۱ امتیاز

نفت امیدیه- ۱۳۶۰ امتیاز

 

منبع: ایسنا