رقابت امیر علی اكبری با حریف آمریکایی در MMA : بزن بزن پرطرفدار!
امیر علی‌اكبری در رقابت های MMA با حریف آمریکایی رقابت خواهد کرد.

رقابت امیر علی‌اكبری با تیلور آمریکایی

قهرمان سابق كشتی فرنگی با نمایش خیره‌كننده‌‌اش در رقابت‌های MMA، حالا حرف اول را در رینگ می‌زند. آن هم در مصاف با نامداران دنیا. امیر علی‌اكبری اگر تا قبل از محرومیت روی تشك كشتی با نامداران دنیا سرشاخ می‌شد، حالا در رینگ MMA با پیروزی قاطعانه مقابل نامداران MMA جهان بار دیگر قدرتش را به رخ حریفان كشید و محبوب دل مردم ایران‌زمین شد. نایب‌قهرمان جایزه بزرگ سال گذشته RIZIN در آخرین گام سال ۲۰۱۷ به مصاف كینگ تیلور، حریف آمریكایی، می‌رود.

او كه حالا تمریناتش را در كمپ آكای تایلند شروع كرده، می‌گوید‌: «دو هفته‌ای است به این كمپ آمدم تا زیر نظر مربیان اختصاصی این كمپ تمرین كنم. علیرضا استكی از جمعه به تایلند می‌‌آید تا با تمركز 2 هفته‌ای روی تمرینات بوكس برای مسابقه آماده شوم، بعد به ایران برمی‌گردیم تا تمرینات را تا قبل از سفر به ژاپن انجام دهم.»

نایب‌قهرمان مسابقه‌های جهانی MMA ادامه می‌دهد‌: «اگر مشكلی پیش نیاید و بازی در زمان تعیین شده برگزار شود 3 مرداد به ژاپن می‌روم تا آخرین مبارزه را برای سازمان رایزین انجام دهم. می‌خواهم یك مبارزه جذاب در ژاپن داشته باشم تا هم مردم ایران و هم ژاپنی‌ها لذت ببرند.»

علی‌اكبری، حریف آمریكایی را آنالیز می‌كند: «شناختی از كینگ تیلور ندارم، فقط چند تا از مسابقه‌هایش را دیده‌ام و می‌دانم حریف آمریكایی است كه در دومین سازمان مطرح دنیا مبارزه می‌كند. او قهرمان یكی از سازمان‌های خوب آمریكا بوده و این اولین باری است كه در سازمان رایزین مبارزه می‌كند، البته چند ماهی است برای هم كری می‌خوانیم. امیدوارم مبارزه خوبی از كار در‌‌آید.»

او درباره ماندن و یا جدایی از رایزین می‌گوید‌: «فعلاً هیچ چیزی مشخص نیست، با قراردادی كه از سال گذشته با باشگاه ژاپنی رایزین دارم این آخرین بازی‌ام برای آنهاست. بعد از این بازی اگر به توافق برسم، می‌مانم و اگر نرسم احتمال دارد جایم را عوض كنم. حالا به جز یك مبارزه خوب و تماشایی به هیچ چیز دیگر فكر نمی‌كنم چون می‌خواهم بازی آخرم با برد باشد.»

نایب‌قهرمان MMA جهان به سختی‌های این رشته تركیبی اشاره می‌كند: «هركس رشته‌های رزمی را انتخاب می‌كند باید فكر سختی‌هایش باشد. نمی‌شود به آب زد و خیس نشد. به هر حال تمام رشته‌های رزمی كمی خشونت دارند و به همین خاطر است رشته MMA را به مبارزه گلادیاتورها تشبیه می‌كنند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی