در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل پیكان تهران به روند موفقیت‌های خود دراین رقابتها ادامه داد
 فاینال اسپورت نیوز- در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل پیكان تهران به روند موفقیت‌های خود دراین رقابتها ادامه داد.
در این دیدار دیدنی كه جمعه شب در حضور بیش از60هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم پرسپولیس تهران با نتیجه2بر یك از سد حریف خود گذشت و با كسب چهارمین پیروزی متوالی خود در این مسابقه‌ها، مكان خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحكم‌تر كرد.
گل‌های این بازی را محسن خلیلی در دقیقه41وسپهر حیدری دردقیقه52برای تیم پرسپولیس ومهدی محمدی در دقیقه‪ 70برای تیم پیكان تهران به ثمر رساندند.
در دیگر دیدار، تیم ملوان در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه ‪
2بر یك از سد صنعت نفت گذشت و به رده سوم جدول رده‌بندی گام گذاشت.
امیر خدامرادی دردقیقه‪27و61برای تیم ملوان بندرانزلی وصابرمیرقربانی دردقیقه‪21برای تیم صنعت نفت آبادان در این بازی گلزنی كردند.
در سایر دیدارها تیم سایپا در ورزشگاه خانگی خود با تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن متوقف شد تا از چهار بازی تنها چهار امتیاز کسب کند.
در شیراز دیدار تیمهای پاس همدان و برق شیراز با تساوی یک بر یک پایان یافت.
در کرمان مس در زمین خود با نتیجه دو بر یک استقلال اهواز را شکست داد و دیدارتیمهای ابومسلم و پگاه گیلان گلی را در بر نداشت.