باشگاه پاس همدان همچنان مدعی است که میثم خسروی بازیکن استیل آذین محسوب نمی‏شود و قراردادش با سپاهان در هیات فوتبال اصفهان ثبت شده است.

  
به گزارش آرين اسپورت ، پاسی‏ها که با شکایت اول خود نسبت به انتقال محمد غلامی به استیل آذین 155 میلیون کاسب شدند، امیدوارند با شکایت دوم در نهایت نتیجه این دیدار را 3-0 به سود خود رقم بزنند.
ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال اصفهان در مورد نحوه قرارداد خسروی با سپاهان می‏گوید: « این بازیكن قبل از پایان فصل نقل و انتقالات با سپاهان به توافق رسید و حتی قرارداد رسمی‌اش را در هیات فوتبال استان اصفهان ثبت كرد. در ضمن ما بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات اسامی بازیكنانی كه قراردادشان در هیات فوتبال ثبت شد را به سازمان لیگ ارائه دادیم. »
اگر قرارداد خسروی با سپاهان ثبت شده و حتی این قرارداد به سازمان لیگ هم ارائه شده، پس چگونه استیل آذین موفق شده قرارداد میثم خسروی را در هیات فوتبال تهران ثبت کند؟ آیا یک بازیکن می‏تواند پس عقد قرارداد رسمی به تیم دیگری برود؟ ابرقویی نژاد در این باره می‏گوید: « بازیكن پس از عقد قرارداد رسمی بازیكن آن باشگاه محسوب می‌شود مگر اینكه با لغو قرارداد یا به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود كه این مورد در قرارداد خسروی دیده نشد. »
سایت رسمی باشگاه سپاهان 3 مرداد از پیوستن میثم خسروی به استیل آذین خبر داد. در این خبر آمده بود: « میثم خسروی که چندی پیش  قراردادی 2 ساله را باشگاه فولاد مبارکه سپاهان منعقد نموده بود به دلیل وجود بندی در قراردادش مبنی بر اینکه این اجازه را دارد تا در صورت در یافت پیشنهاد مالی بهتر و مناسب از سپاهان جدا شود، به تیم فوتبال استیل آذین پیوست. »
اما هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال از احتمال تغییر نتیجه دیدار پاس همدان و استیل آذین صحبت می‏کند: « در صورت شكایت پاس همدان، باشگاه استیل‌آذین فقط در یك شرط بازنده خواهد شد. اگر قرارداد خسروی با استیل‌آذین در فدراسیون فوتبال ثبت نشده باشد آن وقت می‏توان نتیجه بازی را سه بر صفر به سود پاس عوض كرد. ثبت قرارداد در هیات‌های فوتبال ملاك نیست و مهم این است قرارداد بازیكنان در فدراسیون فوتبال ثبت شود. در واقع هیات‌های فوتبال مقدمات كار را فراهم می‌كنند، آنها قراردادها را تایید می‌كنند و این فدراسیون است كه باید قراردادها را تصویب كند. اگر قرارداد خسروی با استیل‌آذین در فدراسیون ثبت شده باشد آن وقت پاسی‌ها نمی‌توانند ادعا كنند ولی اگر ثبت نشده باشد، استیل‌آذین بازنده خواهد شد. »

دیدار پاس و استیل آذین در هفته اول لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر به سود استیل آذین پایان یافت اما اگر تخلف باشگاه استیل آذین اثبات شود، این بازی 3-0 به سود پاس همدان اعلام خواهد شد. باید برای مشخص شدن این قضیه منتظر اظهارنظر مسئولان فدراسیون فوتبال بمانیم... .
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com