یادمان هست آن روز که مولر در مورد سفر کردن‌ها در طول فصلش حرف زد مسوولان باشگاه استقلال با زرنگی خاصی آن را به سود خودشان تعبیر کردند.
 

سفرهای اریش روته‌مولر برای شرکت در کلاس‌های مربیگری فیفا شروع شد. مربی آلمانی استقلال البته پیش‌تر هم گفته بود که من با این شرط با این تیم قرارداد بستم که در کلاس‌ها و مناسبات فوتبالی اروپا و فیفا شرکت کنم. دیروز مدیر تیم استقلال هم البته این موضوع را تایید کرد: «در قرارداد مولر چنین مفادی موجود است و ایشان به موجب همان قول و قرارها عازم این سفر خواهد شد.»
یادمان هست آن روز که مصاحبه مولر در مورد سفر کردن‌ها در طول فصلش حرف زد مسوولان باشگاه استقلال با زرنگی خاصی آن را به سود خودشان تعبیر کردند که «همین که در چنین مجامعی در سطح بین‌المللی یکی از اعضای خانواده استقلال حضور دارد برای ما افتخار بزرگی محسوب می‌شود و از این بابت هم خرسندیم.» حالا هم این اولین حضور مولر در چنین کلاس‌هایی در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود. مولر روز جمعه هفته جاری یعنی همان روزی که کاروان استقلال، تهران را به مقصد شیراز ترک خواهد کرد به سمت روآندا پرواز می‌کند تا اداره کلاس مربیگری را در آن منطقه برعهده بگیرد. اریش از مدرسان مشهور فیفاست که علاوه بر هماهنگی‌های قبلی‌اش برای چنین برنامه‌های خارج از برنامه‌ای باز هم پیش از هر سفر با مدیر‌عامل استقلال هماهنگ باشد: «از این بابت هم مشکلی نیست چون روته‌مولر از آقای واعظ کسب تکلیف کرده و ایشان هم مانعی برای سفر او ندیدند.» البته مولر تا روز پنجشنبه در تمام جلسات تمرینی استقلال حضور مداوم خواهد داشت و این روزها هم نکات مرتبط با بازی تیم مقاومت را به طور تمام و کمال آنالیز کرده است. آنچه بیش از هر چیز در این میان جلب توجه می‌کند احتمالات در مورد نتیجه نگرفتن استقلال در شیراز است. پیش‌تر گفته می‌شد در استقلال فصل نهم مولر سرمربی است و مرفاوی دستیار. شاید اگر استقلال روز شنبه آینده در شیراز به هر دلیلی مغلوب شود این سوال در ذهن خیلی‌ها به وجود خواهد آمد که آیا غیبت این تئوریسین باعث این باخت بوده یا اتفاقاتی غیر از آن.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com