زمانی كه پرویز مظلومی در كنفرانس مطبوعاتی خودش به صراحت اعلام كرد كه احتمالا مس بعد از خروج او تقویت می شود، می شد حدس زد كه خبرهایی در راه است!
 
به گزارش سایت گل، مظلومی در این كنفرانس عمدتا از مشكلات عدیده تیمش در دوران بدنسازی و فصل نقل و انتقالات صحبت كرده بود تا شاید به نوعی زمینه را برای روزهای سخت فراهم كند.

هرچند مظلومی آنقدر در كرمان محبوبیت دارد كه با یك شكست حتی به سنگینی باخت به سپاهان نشود در باره او شتاب زده تصمیم گیری كرد اما انتشار خبر مذاكره با مجید جلالی حتی پیش از شروع بازی ها به مربی فعلی مس ثابت می كرد چندان محبوب مقامات نیست. از نحوه امضای قرارداد با مظلومی تا اتفاقات دوران بدنسازی و یار گیری نه چندان مطلوب مس و حاشیه های ریز و درشتی كه اطراف این تیم را گرفته است، مظلومی كاملا می تواند برای روزهای سخت زمینه چینی كند.

 تیم او هفته آینده در یك بازی بسیار مشكل برابر استقلال اهواز آن هم در خانه حریف به میدان می رود و این در حالی است که او در یک مصاحبه عجیب دوباره علیه دیگران حرف می زند و درباره استیل آذین می گوید:«آنها مدعی قهرمانی لیگ نیستند!»و این در حالی است که مس فصل قبل و در پایان هفته دوم با كسب سه امتیاز و تفاضل مثبت سه شرایط بسیار ایده آلی داشت. اما حال روز این فصل مس كاملا متفاوت است.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com