علاقه الهه منصوریان برای بازیگر شدن!
الهه منصوریان ووشو کار حرفه ای کشورمان از علاقه اش به بازیگر گفت و اینکه دوست دارد در کنار ورزش به بازیگری نیز بپردازد.

الهه منصوریان بازیگر می شود

الهه منصوریان یکی از خواهران افسانه‌ای ووشوی ایران که این روزها ،روزهای شلوغی به خاطر اکران فیلم صفر تا سکو دارد،بدش نمی آید بازیگر هم شود.

او که بعد از فیم زندگی خودشان ، بازی در فیلم مرز خطر را هم تجربه کرده، معتقد است استعداد بازیگری هم دارد:«  بعد از   تجربه  فیلم  مرز خطر و  صفر تا سکو، به بازی در فیلم‌های رزمی علاقمند شدم . به همین خاطر می خواهم کنار دنیای قهرمانی ، بازیگری فیلم های اکشن و رزمی را هم تجربه کنم.»

او به   استقبال مردم از فیلم مستند صفر تا سکو اشاره می کند : « استقبال به حدی راضی کننده بود که خستگی دو سال کار   عوامل فیلم ، من و خواهرانم  برداشته شد.»

منصوریان درباره ایده ساخت مستند صفر تا سکو ادامه می دهد : « آشنایی با خانم سحر مصیبی ، مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی از حضورم در فیلم  مرز خطر کلید خورد . این دوستی به جایی رسید که داستان زندگی خودم و خواهرانم را برایشان بازگو کردم . خانم مصیبی وقتی  سرگذشت زندگی ما  را شنید و سختی‌هایی که پشت سر گذاشته ایم و   مشکلات   مسیرمان تا رسیدن به سکوی قهرمانی ،گفت از زندگی ما فیلم می سازد که شد مستند صفر تا سکو.»

بعداز استقبال ستاره های ورزشی از فیلم زندگی آنها ،قراراست فیلم از صفر تا سکو برای  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ،  مدیران  وزارت و فدراسیون ها, خصوصی اکرن شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی