سعيد عبدولی با اظهار گلایه از وضعیت موجود کشتی گفت: واقعا اگر تيم ملی فوتبال جوانان ايران نايب قهرمان جهان می‌شد، باز هم مسئولان اينگونه برخورد می كردند؟!
 

به گزارش ايپنا ، وی که در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان تركیه توانست برای دومین بار به مدال طلا دست پیدا كند گفت: اگر در دوره‌ی قبل مسئولان استان پس از قهرمانی من در مسابقات جهانی و در گرمای تابستان اندیمشك یك تخته پتو به من دادند، امسال پس از كسب مدال طلای جهانی، حتی یك پیام تبریك هم به من نگفتند!

قهرمان رقابت‌های كشتی فرنگی جوانان جهان اظهار كرد: در چند ماهی كه در اردو بودم فدراسیون كشتی با فراهم كردن تمامی امكانات لازم برای تیم ملی جوانان شرایط قهرمانی امثال من و قربانی را به وجود آورد. در دوره‌ی قبل مسابقات جهانی جوانان، مسئولان ورزشی و سیاسی استان پس از قهرمانی‌ام فقط یك تخته پتو آن هم در گرمای تابستان اندیمشك به من دادند و در این دوره حتی یك پیام تبریك هم به من نگفتند چه برسد به همان یك تخته پتو!

وی افزود: واقعا جای سئوال دارد كه اگر تیم ملی فوتبال جوانان كشور ما در مسابقات جهانی می‌توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا كند مسئولان ورزشی و سیاسی استان برای آن‌ها چه كار می‌كردند ؟!

عبدولی با بیان اینكه هم‌اكنون پدر وی به دلیل شرایط سخت مالی تحت فشار است تصریح كرد: شاید اگر این چند سالی را كه برای ورزش صرف كرده بودم به سراغ یك كار و كاسبی دیگر می‌رفتم هم‌اكنون مجبور نبودم كه پدرم را در این وضعیت بسیار سخت ببینم! من از هیچ كس انتظار زیادی ندام و فقط از مسئولان ورزش كشور درخواست دارم كه قهرمانی جهان ما را حداقل در حد قهرمانی آسیایی برخی دیگر از رشته‌ها ببینند.

فرنگی‌‌كار وزن 66 كیلوگرم در پایان خاطرنشان كرد: نمی‌خواهم از روی ناچاری كشتی فرنگی را كنار بگذارم آن هم در شرایطی كه تازه دارم وارد تیم ملی بزرگسالان می‌شوم. خوب می‌دانم كه من یكی از مدال‌آوران المپیك لندن خواهم بود اما با این وضعیت سخت زندگی شاید مجبور شوم كه به اجبار، دیگر كشتی نگیرم.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ipna.ir