روز گذشته یکی از واسطه ها با بنده تماس گرفت و اعلام کرد :هوار محمد با پرسپولیس به توافق نرسیده و اگر باشگاه استقلال تمایل دارد او را به این تیم بیاورد.
 
به نقل از پايگاه اطلاع رسانی استقلال تهران ، به دنبال مشکلات مالی مهاجم عراقی پرسپولیس با عباس انصاری فرد شایعاتی در خصوص انتقال وی به استقلال تهران مطرح شده بود که هادی مباشری معاون پشتیبانی باشگاه استقلال تهران با تکذیب آن اظهار داشت: باشگاه ما به دنبال خرید مهاجم عراقی پرسپولیس نیست و مذاکره ای نیز با این بازیکن نداشته است.
وی افزود: روز گذشته یکی از واسطه ها با بنده تماس گرفت و اعلام کرد :هوار محمد با پرسپولیس به توافق نرسیده و اگر باشگاه استقلال تمایل دارد او را به این تیم بیاورد. ما نیز در پاسخ به این واسطه گفتیم 5 مهاجم آماده دارم و به هیچ عنوان دنبال جذب حوار ملامحمد نیستیم.
مباشری در ادامه با اشاره به مصدومیت مجتبی جباری خاطرنشان کرد : این بازیکن هر روز تمرینات خود را زیر نظر دکتر نوروزی ادامه می دهد و امیدواریم که از چند هفته دیگر آماده حضور در میادین شود.
اظهار نظر معاون پشتیبانی استقلال در خصوص بازگشت زود هنگام جباری در شرایطی است که طی چند روز گذشته صحبت از مصدومیت سنگین او بود و اینکه جباری چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com