راننده‌های مينی‌بوس ‌هـــــــــای دوست‌داشتنی امروز كارواش می‌روند و خودشان را برای كاسبی پربركت فردا آماده می‌كنند.
 
به گزارش آرين اسپورت ، شركت اتوبوسرانی تهران‌و‌حومه هم اتوبوس‌ها را به خط می‌كند؛ آخر فردا قرار است بازی استقلال و فولاد با حضور تماشاگران برگزار شود!

این یعنی یك خبر خوب. در این تابستان كه مدرسه‌ها تعطیل است و عصرهای جمعه كمتر از عصرهای جمعه‌ای كه مدارس باز است آدم دلش می‌گیرد، ورزشگاه رفتن حسابی می‌چسبد. نه؟ پس پرچم‌ها را آماده كنید كه رقص آنها ورزشگاه آزادی را حسابی جذاب می‌كند.

قاضی شریفی پیش از اینكه محرومیت باشگاه‌های سرخابی را اعلام كند می‌گفت فوتبال بدون تماشاگر مزه ندارد و حیف است كه روح فوتبال را از خود فوتبال بگیریم، اما خود تماشاگران باعث شدند چنین اتفاقی بیفتد. به همین خاطر بود كه لیدرها را محروم كرد و از مواضعش هم به هیچ وجه عقب‌نشینی نكرد.

فردا سكوهای طبقه دو آزادی نفس می‌كشد و صندلی‌های طبقه اول هم حتما پر خواهد شد. بسیاری از پدرها دست بچه‌هایشان را می‌گیرند و به ورزشگاه می‌برند، حتی با اینكه می‌دانند فضای ورزشگاه زیاد تمیز نیست! و شاید مجبور باشند در لحظاتی با دو دست گوش بچه‌هایشان را بپوشانند؛ اما چه كنند كه دیدن فوتبال از نزدیك چیز دیگری است. نه؟

هوای گرم آزادی فردا حوصله‌ها را سر نمی‌برد، آخر فوتبال گرما و سرما نمی‌شناسد. عطش فوتبال هیچ‌وقت تمام نمی‌شود؛ حتی اگر تیم ملی به جام جهانی نرفته باشد. فردا ورزشگاه آزادی پذیرای تماشاگرانی خواهد بود كه مدیران فوتبال آنها را صاحبان اصلی فوتبال می‌دانند. فوتبالی كه برای بستنی‌فروش، تخمه‌فروش، پرچم‌فروش و حتی سیگارفروش‌ها هم بركت دارد؛ خوش به حال سكوها كه گوششان كر می‌شود.خوش به حال آزادی كه فردا نفس می‌كشد. آخر دلش برای تماشاگران تنگ شده. خوش به حال هواداران كه در حین ورود به ورزشگاه می‌خوانند:« منم همون هوادار قدیمی!»
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com