عجیب اما واقعی: ناطق نوری فدراسیون بوکس را تحویل نمی دهد!
احمد ناطق‌نوری رئیس پیشین فدراسیون بوكس همچنان به فدراسیون بوکس رفت و آمد دارد و اتاقش را تحویل نداده است!

پدر بوكس فدراسیون را تحويل نمی‌دهد!

احمد ناطق‌نوری رئیس پیشین فدراسیون بوكس، هنوز اتاقش را به جانشینش حسین ثوری تحویل نداده است. او چند ماه بعد از استعفا و حتی انتخاب رئیس جدید هنوز به فدراسیون رفت‌وآمد دارد و تیم مدیریتی‌‌اش هم كماكان از بودجه فدراسیون استفاده می‌كنند.

عیسی گل‌محمدی مربی سابق نوجوانان چند روز قبل با انتقاد از رئیس سابق فدراسیون مدعی شد كه ناطق‌نوری حاضر نیست دفترش را به رئیس جدید تحویل دهد. گل‌محمدی مدعی شد كه حتی حقوق كارمندان ناطق‌نوری از بودجه بیت‌المال پرداخت می‌شود و این دور از انصاف است. مسئولان سازمان بازرسی و حراست وزارت ورزش بعد از آن به موضوع ورود كردند و با نامه‌نگاری به رئیس جدید فدراسیون خواستند تا هرچه زودتر تكلیف ماجرا روشن شود. از آنجا كه ملك فدراسیون جزو املاك وزارت ورزش محسوب می‌شود و ناطق‌نوری استعفا داده و دیگر از لحاظ قانونی هیچ مسئولیتی ندارد، طبق دستور سازمان بازرسی تمام اموال باید تحویل رئیس جدید داده شود.

حسین ثوری رئیس جدید فدراسیون در واكنش به این موضوع می‌گوید‌: «ناطق‌نوری سال‌ها برای بوكس ایران زحمت ‌كشیده است و من نمی‌توانم این موضوع را نادیده بگیرم. او از وزیر ورزش حكم ریاست افتخاری دارد و من با اینكه ناطق‌‌نوری در اتاق ریاست باشد مشكلی ندارم اما به دلیل نداشتن اتاق تاكنون نتوانسته‌ام جلسه‌ای برگزار كنم.»

رئیس فدراسیون بوكس به قطع حقوق كارمندان شخصی ناطق‌نوری اشاره می‌كند‌: «از اول سال جدید حقوق كارمندان ناطق‌نوری قطع می‌شود. قرارداد كارمندانی كه برای احمد ناطق‌نوری كار می‌كنند آخر اسفند 96 به پایان می‌رسد و شخصاً این موضوع را پیگیری می‌كنم تا سال جدید حقوق‌ها قطع شود.»

او به تغییر ساختار بوكس اشاره می‌كند‌: «معتقدم برای پیشرفت باید ساختار كلی بوكس تغییر كند و افرادی كه انگیزه كار دارند بمانند و آنهایی كه بی‌انگیزه هستند باید بروند. به همین خاطر تمام تلاشم این است كه برای سال آینده از نخبگان و نفرات كاربلد در كمیته‌ها و سازمان تیم‌های ملی استفاده كنم.»

رئیس فدراسیون بوكس برای بانوان برنامه دارد‌: «برای راه‌اندازی بوكس بانوان مكاتباتی را با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون جهانی انجام داده‌ایم و فكر می‌كنم تا چند ماه آینده خبرهای خوبی در این خصوص بشنوید.»

ثوری با اشاره به بازی‌های آسیایی ادامه می‌دهد‌: «كار بسیار سختی در جاكارتا داریم. كشورهای رقیب مثل چین، كره، ژاپن، تایلند و... طی چهار سال گذشته یعنی از اینچئون تا جاكارتا خیلی كار كرده‌اند ولی ما فقط به برگزاری اردوهای داخلی، چند بازی تداركاتی و چند بازی دوستانه درون اردویی بسنده كرده‌ایم. به همین خاطر در فاصله كم باقی‌مانده تا شروع بازی‌ها باید تلاش‌مان را بیشتر كنیم تا در جاكارتا به مدال دست پیدا كنیم و از جایگاه بوكس دفاع كنیم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی