همه چیز از بازی استقلال و فولاد شروع شد. افشین قطبی به ورزشگاه آمد اما ناگهان فضای ورزشگاه علیه او شد و شعارهایی پراكنده علیه قطبی سر داده شد.
 
به گزارش آرين اسپورت ، نیروی‌انتظامی كه طبق پیش‌بینی‌ها آماده هرگونه برخورد با ناآرامی و ناهنجاری در ورزشگاه بود وارد عمل شد و توانست تاحدودی كنترل ورزشگاه را در دست بگیرد، اما گوشه‌های دیگر ورزشگاه هم علیه امپراتور شوریدند و باز هم نیروی انتظامی مجبور شد وارد عمل شود.

تماشاگران استقلال در حمله به سرمربیان تیم ملی مسبوق به سابقه هستند و به غیر از قطبی، ماجرای حمله به محمد مایلی‌كهن در روز بازی استقلال – سایپا كه منجر به صدور بیانیه‌ها و بركناری مایلی‌كهن شد، ناشی از حمله شدید‌اللحن طرفداران استقلال بوده است. شعارهای بازی استقلال و فولاد علیه قطبی كمی هم رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت: « ...قطبی، همین بساطه!» باعث شد تا نیروی انتظامی با شدت بیشتری وارد عمل شود. در حالی كه شركت قطبی در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور باعث شد تا به خانه او در امارات حمله كنند و اگر فیلم را دیده باشید حتی صدای گربه قطبی به گوش می‌رسد. البته بانو یوروم در خانه نبوده اما انتشار این فیلم باعث شد تا قطبی كمی بیشتر بترسد.

پرسپولیسی‌ها هم به او حمله كردند

دو فصل پیش كه پرسپولیس مدعی قهرمانی بود و برای یك دیدار حساس به اهواز رفته بود، استقلال این شهر با 4 گل پرسپولیس را در هم كوبید تا تیم قطبی به شدت وارد حاشیه شود و در بازگشت به تهران علاوه بر اتفاقاتی كه در داخل رختكن در اهواز افتاد لیدرهای عصبانی هم با چاقو به او حمله كردند كه اگر حمید استیلی نبود تكه‌بزرگه قطبی گوشش ‌بود. البته فصل پیش و پس از بازی پرسپولیس مقابل صبا هم حسابی علیه قطبی شعار داده شد و حتی چراغ‌های ماشین همسر قطبی را شكستند تا او هم بترسد و موجبات ترك شبانه ایران از سوی او فراهم شود. حالا برای تامین امنیت قطبی برای او دو اسكورت تعیین شده كه همیشه و همه جا همراه سرمربی تیم ملی باشند. چیزی كه تاكنون سابقه نداشته اما با توجه به شرایط كنونی قطبی، منطقی به نظر می‌رسد. باید دید در بازی‌های آینده تماشاگران چه عكس‌العملی نسبت به قطبی خواهند داشت.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com